kan iemand mij tips geven

A

Anoniem

Guest
hoi ik ben nou 1maand met de pil gestopt en moest dus de 23e ongesteld worden(1e keer zonder pil voor de duidelijkheid)  nou ben ik dus drie dagen later "ongesteld" geworden,maar een heeeel klein beetje en echt heel donkerbruin(sorry)heb de week voordat ik ongesteld moest worden al een test gedaan maar negatief.
heeft iemand hier de zelfde verschijnselen gehad na het stoppen met de pil?
zwanger kan ik bijna niet zijn na 1 maand zou wel heel snel zijn of kan het toch??
 veel liefs manu

Hoi hoi

ja het kan heel goed dat je lichaam weer op gang moet komen na het stoppen met de pil.

ik heb daar niet echt last van gehad,maar een heleboel meiden hier wel,geef je lichaam de tijd om aan het idee te wennen dat je geen pil meer krijgt.

sucses gr maantje

Meid ik was ook gestopt met de pil en iets later ongi geworden dan dat me agenda zei. Ik ben gaan rekenen vanaf de dag dat ik ongi was ( was ook niet zo veel maar had wel meer pijn) en 14 dagen later mijn eisprong berekend ik ben dus een week voor tot een week na me eisprong om de dag gaan klussen en ik heb resultaat. Was direct zwanger.
Ben nu 7,5 weken. en over 2,5 week ga ik voor de echo....
xxxxx succes

De eerste keer dat ik na de pil ongesteld moest worden, was ik maar 2 dagen ongi, terwijl ik normaal echt een week nodig heb om het kwijt te raken. De maand daarna 4 dagen en sindsdien is het weer gewoon een week.
Je lichaam heeft echt tijd nodig om de pil kwijt te raken. Dus maak je geen zorgen.

Groetjes Ukkepuk.

Hoi Manu

Ik had het ook. Na 3 maanden gestopt te zijn met de pil kreeg ik eindelijk mijn eerst menstruatie, maar het was maar heel erg weinig (geen tampon nodig gehad), dus ik dacht direct: misschien is het wel een innestelingsbloeding. Vrij snel een test gedaan maar die was negatief, maar misschien had ik de test wel te vroeg gedaan. Nu ik jullie verhalen lees denk ik toch dat mijn lichaam nog steeds een beetje op gang moet komen en dat dit gewoon een menstruatie was.

Groetjes BAB

hoi hoi bedankt voor de tips het is nou al iets meer op gang om het zomaar te zeggen hoop niet dat het elke maand nog zo blijft.
gefeliciteerd desiree wat leuk voor je  ik wens je veel geluk.

xxx manu

Die test die voor je nod heb gedaan kan natuurlijk ook negatief hebben gezegd omdat hij   veel te vroeg is gebruikt. Ze zeggen meestal testen op of na de eerste  dag van je verwachtte menstruatie. En dat bruine kan natuurlijke ook gewoon iets anders zijn.

Maar ik zie net dat het al gewoon door zet.
Jammer.

groetjes Nathalie

Terug
Bovenaan