Kan iemand mij uitleggen wat NOD is??????????

A

Anoniem

Guest
Hay meiden,

Ik ben een keer zwanger geweest. Twee maanden om precies te zijn en toen ging het mis helaas. Ik was na het stoppen met de pil na één menstruatie al zwanger en dat is waarschijnlijk de reden dat ik niet weet wat NOD is............

Ik ben helaas nog niet ongesteld geweest na de curretage. Die is nu 3 weken geleden...alleen seks gehad op oudjaardag.....dus zal toch niet?

We zien wel maar als ik nu niet weer zwanger ben, hoop ik het snel weer te zijn......

xxxxxxxxxxxxxxxx me

Hoi Micromuis,

Wat een verhaal zeg. Ik leef met je mee. NOD betekent de Niet Ongesteld Datum. Op die dag willen we met zijn allen een positieve test in de hand hebben.
Ik heb geen ervaring hoe het zit als je gecurreteerd bent hoe dan je cyclus weer op gang komt.

Ik wil je heel veel succes wensen en natuurlijk het zaadje hoeft maar op de goede tijd bij het eitje te komen en tada.....

Groetjes Tamara

hey Micromuis,

Ik zit hier even te spieken en vraag me af hoe het nu met je gaat? We hebben saampies op het zwanger zijn forum gezeten! Hoop je daar snel weer terug te zien :)

Liefs,
Lovertjuh

hallo micro,

ik heb zelf ook een curretage gehad en wat ik mij ervan kon herinneren is dat ik redelijk snel weer een normale cyclus had. dus ik denk dat je over een paar weken gewoon weer ongesteld bent.
en anders moet je gewoon testen, hopen dat het bij de volgende zwangerschap goed gaat..

liefs..

hallo micro,

ik heb zelf ook een curretage gehad en wat ik mij ervan kon herinneren is dat ik redelijk snel weer een normale cyclus had. dus ik denk dat je over een paar weken gewoon weer ongesteld bent.
en anders moet je gewoon testen, hopen dat het bij de volgende zwangerschap goed gaat..

liefs..

hallo micro,

liefs..

Ik heb zelf in juli een curettage gehad en daarna duurde het ruim 6 weken voor ik ongesteld was.
Ik heb toen op internet gezocht en daarzag ik dat het makkelijk 6 tot 8 weken kan duren.

En ja...als je op de goede dag sex hebt gehad kan het natuurlijk altijd raak zijn!
Maak je alleen niet te gek, dan valt het weer zo tegen als het niet zo is.

Succes en ik hoop dat het snel raak is!!!

Terug
Bovenaan