Kan iemand mij vertellen hoeveel bloed je verliest bij Innesteling?

A

Anoniem

Guest
Dames,

Ik zit me al de hele ochtend het volgende af te vragen en hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb vorige week een miskraam gehad en sinds maandag is het bloeden gestopt. En hebben we dus ook weer sex gehad. Nu verloor ik vanochtend 2 /3 druppeltjes (echt heel weinig alsof je een gaatje prikt in je vinger) na het plassen. Dit kan toch geen innesteling zijn...? Mijn ei was wel in deze week?? Heeft iemand hier ervaring mee?

Hoor het graag

Miranda

Ha Miranda

wat ontzettend vervelend van je miskraam. Zijn jullie voor een 1e kindje bezig?
Ik kan je eigenlijk ook niet echt antwoord geven, maar wou toch even reageren. Ik heb as zondag mijn NOD, en dinsdag heb ik wat bruine afscheiding verloren (minimaal ook) 's nachts niets..en woensdag en gister..afentoe wat lichtroze afscheiding. Ik vroeg mij ook al af of dit een eventuele innesteling kan zijn. Volgens mij gebeurt dit wel na zo'n 6 tot 10 dagen na je eisprong! Weet je al wel wanneer jij je NOD hebt?

Ik hoop dat het snel weer raak voor je zal zijn!

Liefs,
marieke

We zijn inderdaad bezig voor het eerste kindje... Geen idee wanneer mijn NOD is... Ik weet wel dat mijn ei deze week heeft plaatsgevonden.. dat weet ik omdat ik zo'n uitdraai had gemaakt op 9 maand.com dan zie je wanneer je ei is en wanneer je het meest vruchtbaar bent. Ik wist namelijk toen nog niet dat ik al  zwanger was... helaas is dit dus misgelopen. vanaf maandag hebben we dus weer geklust (nou ja gewoon liefhebbend sex gehad want van klussen was nog even geen sprake na vorige week) en nu vandaag dus dit??? het was bij mij helder bloed geen bruine afscheiding of iets. Ik dacht misschien heeft iemand dit ooit meegemaakt. heb het ook gevraagd op "zwanger worden na een miskraam" omdat die druppels natuurlijk ook nog van de miskraam kunnen zijn alhoewel ik de hele week al niet meer heb gebloed. ik wacht gewoon op iemand die me misschien wel kan helpen. Bedankt in ieder geval voor je reactie! wat betreft jouw afscheiding geen idee sorry ik heb eigenlijk dezelfde vraag... sorry meis kan je niet helpen.

Gr Miranda

Hai miranda,

Wat erg dat je een mk hebt gehad. Ik heb er zelf 3 achter de rug en ben nu weer zwanger. Deze keer lijkt alles prima te gaan.
Je kunt nu absoluut geen innesteling hebben. Je innesteling is gemiddeld 6 dagen na je eisprong/bevruchting en je ei springt gezien je mk, waarschijnlijk deze maand wat later dan gebruikelijk. Vorige week mk gehad, betekent dat je die dag niet als eerste ongesteldheidsdag kunt rekenen. Je zult geduldig moeten afwachten. Het bloed verlies herken ik, das volgens mijn huisarts echt nog een staartje van de miskraam. Je baarmoeder is nog herstellende.
Vergeet niet je miskraam te verwerken. Ik ben direct zwanger na mijn 3e mk geworden en ik moet je zeggen dat ik het een vreselijke eerste 3 maanden vind. Genieten is moeilijk omdat het verlies van de vorige zwangerschappen nog niet verwerkt was/is.
Doe rustig aan en geef je lichaam de tijd.
xxx Annette

Hoi Miranda,

ik ben het met Annette eens, het kan geen innesteling zijn, na een miskraam is je hormoonhuishouding en je eisprong even op de hobbel.
Het zal zoals annette ook schreef nog iets te maken hebben met je miskraam, het bloeden duurt bij de 1 wat langer dan bij de ander, maar je kan best nadat het gestopt lijkt te zijn weer een bloedinkje krijgen.

Ik zelf ben bevallen bij een zwangerschap van 21 weken en 5 dagen, bijna 11 weken na de bevalling ben ik gecurreteerd op placenta resten, het bloeden daarna was na een dag weg, ..... dacht ik.....anderhalve dag daarna, was het weer terug, al met al heb ik daarna nog 10 dagen gebloed. Ik dacht ik reken verder en dan heb ik mijn eisprong 2 weken na die tijd, maar toen ik voor controle bij de gyn kwam, 2 en halve week later, zag hij een ei zitten die nog springen moest.

Je kan dus helaas niet verder rekenen, maar zou geduldig moeten wachten op een menstruatie, of over 6 weken eens testen als je niet ongi word.

Heel veel sterkte nog met het verwerken van de miskraam.

liefs Randy

Terug
Bovenaan