Kan iemand zich in mij herkennen?

Hallo,

Ik ben Anne met diabetes. Ik zou 14 dagen geleden ongesteld moeten worden. Maar nog steeds niks! Begin april begonnen met ont-pillen!
In mei netjes ongesteld geworden op de dag dat het moest. Maar nu.. al bij de HA geweest, testen gedaan alles negatief. Dit kon met het ontpillen te maken hebben en moest me geen zorgen maken. *FJuuuw* Maar toch.. mijn buik blijft rommelen, de HA zei dat dit te maken kon hebben dat een ei-cel aan het rijpen was. Maar ik heb echt rare steken, als ik een tijdje heb gelegen of ik ga me uitrekken krijg ik een trekkend gevoel in mijn buik. Ik heb een vette huid (nog nooit zo erg gehad, zit helemaal onder de puisten!!) en mijn borsten doen sinds vandaag toch een portie zeer, kan niet eens normaal lopen!  2 weken geleden toen ik ongesteld moest worden, steeds misselijk en hoofdpijn, die hoofdpijn is nog steeds niet helemaal weg. En mijn buik blijft rommelen.

Ga zo maar weer een test doen, maar kan het zijn, dat je toch zwanger bent maar de testen negatief blijven?

Groetjes
 
Hoii bij een vriendin van me waren de testen ook negatief en geen ongesteldheid te bekennen. Na 3 maand werd ze naar het zziekenhuis doorgestuurd om te kijken via echo of er wat met haar baarmoeder mis was... en er was indd wat mis (in de goede zin) want ze was dus wel degelijk zwanger.  Sommigen maken weinig tot geen hcg hormoon aan waardoor de testen negatief blijven. Voor zekerheid zou je de verloskundige kunnen bellen en alles uitleggen en vragen of ze een echo willen maken. Of de dokter vragen voor een doorverwijzing voor een echo
 
Wat Sharon zegt hoor je wel vaker, negatieve testen en toch zwanger zijn. Het kan wel degelijk. Toch zou ik, en dit is waarschijnlijk niet wat je wilt horen, me er niet in vast bijten. Als je heel graag zwanger wil worden kan je lichaam je verschrikkelijk voor de gek houden is helaas mijn ervaring.

Mijn vriendin zei altijd; als je zwanger bent dan weet je het diep van binnen wel. Ik zelf vond dat altijd de grootste onzin en ik weet ook wel dat het niet voor iedereen op gaat, maar toen ik eindelijk zwanger werd wist ik het inderdaad al wel een week voor mijn ongesteldheid.

Wat jouw huisarts zegt vind ik eigenlijk best aannemelijk. Je bent jaren aan de pil geweest. Misschien heeft je lichaam afgelopen cyclus op de automatische piloot gedaan en neemt het het nu zelf weer over. In dat geval kan je best je eisprong hebben gevoeld en dan hoop ik maar dat je er gebruik van hebt gemaakt ;)

Liefs
 
Terug
Bovenaan