kan ik al testen?

A

Anoniem

Guest
ik heb even een vraagje ik ben net een maand gestopt met de pil mijn laatste ongi was 19 nov nu heb ik al een week heel erg buikpijn alsof ik ongesteld moet worden en mijn darmen zijn van streek. Nu vraag ik mij af wanneer ik een test kan doen. Ik weet mijn cyclus natuurlijk nog niet. Ik voel me zo raar. Maar ja het kunnen ook heel goed mijn hormonen zijn. Kan iemand mij advies geven xxx

Hai Mel,
Spannend is dat he?! de verscheinselen kunnen natuurlijk ook van de spanning komen..
Er wordt meestal geadviseerd om te testen op/vanaf de dag dat je ongesteld had/zou moeten worden.
En over de cyclus: De ijsprong is meestal rond de 14 dag na je ongesteldheid. Heel veel succes meid!
xx
Ps: ik ben zelf nog nooit zwanger geweest, heb er dus geen ervaring mee maar wel erg veel gelezen en net als jij vragen gesteld. So, dames, correct me if I'm wrong.

nou, je bent al bijna een maand overtijd ik zou een test doen. ik ben er zelf ook mee. ik hoop dat het deze keer raak is. wacht weekend af succes ermee ik hoop het voor je groetjes hil.

Hoi Mel,

Ik heb precies hetzelfde!
Ben ook precies een maand geleden met de pil gestopt! Heb ook erg last van mijn buik (krampen enzo), en last van mijn borsten! Ik weet mijn cyclus dus ook nog niet en heb al 2 testen gedaan allebei negatief! Ik heb er 1 veel te vroeg gedaan en de andere heb ik maar een beetje gegokt, maar weet niet of ie ook te vroeg was! Ik wacht maar rustig (nou ja rustig je hoopt toch wel een beetje) af en doe anders over een week of misschien 2 weken wel een test (als ik dan nog niet ongesteld ben geworden)!
Ik hoop voor je dat het geen vals alarm is en wens je veel succes!!!

Terug
Bovenaan