kan ik al testen?

A

Anoniem

Guest
hallo dames

ik zal eerst even uitleggen hoe mijn cyclus in elkaar steekt.

sinds ik gestopt ben met de pil heb ik een onregelmatige cyclus
de dagen werden steeds korter.
vorige maand zat ik op 22 dgn.
gister was ook mijn 22ste dag en nog niet ongesteld
mijn gemiddelde is 25 dagen en dat is a.s donderdag
ik heb erg veel last van mijn buik en al 3 dagen het gevoel ongesteld te worden
ook heb ik witte slierten in mijn urine.

kan ik nu al een test doen?

alvast bedankt

liefs jessica

p.s ik hou het bijna niet meer uit dat wachten

Lieve Jessica,

Als je een onregelmatige cycles hebt is het idd erg lastig. Maar als je de vorige keer na 22 dgn menstueerde kun je het nu natuurlijk proberen. Zeker is het niet dat de test dan betrouwbaar is want als de test aangeeft dat je niet zwanger bent zou het best eens kunnen dat het wel het geval is maar dat je nog niet overtijd bent. Ik heb het zelf ook gehad en teste dan vaak te vroeg maar het gaf me wel weer even rust zo een test doen. Wat duren de dagen lang he als je er op zit te wachten. Hoelang zijn jullie al bezig? En hoe oud zijn jullie (als ik dat vragen mag)? Succes, liefs Isa.

Hoi!

Ik geloof dat ik voor de zekerheid uit zou gaan van m'n langste cyclus. Maar als je erg in de zenuwen zit, dan test je do of vr toch gewoon even?

Mijn cyclus is ook onregelmatig, en ik ben deze cyclus voor het eerst aan het temperaturen. Misschien ook iets voor jou? Als je temp gestegen is, is je eisprong geweest, en dan weet je meteen ongeveer je NOD. Aangezien de eisprong ongeveer 14 dagen voor je volgende menstruatie is...
Zo heb je iets meer duidelijkheid wanneer je je NOD kunt verwachten.

Succes!!

Groetjes Jammie

Mijn cyclus is ook zo onregelmatig. Ik heb nu mijn eisprong zelfs pas op dag 18 of 19 gehad. Ook ik temperatuur 's morgens. Eerst braaf elke maand, maar de gyneacoloog gaf me de tip dit vanaf dag 10 te doen totdat je eisprong voorbij is. Daarna 14 dagen erbij optellen.
Zelf heb ik nog geen test hoeven doen (helaas...). Ik heb mezelf voorgenomen eerst een week overtijd te zijn. Dit ben ik namelijk al meer geweest en toen was er ook niks aan de hand. Ik wil mezelf de teleurstelling besparen.
Maar als je het toch zeker wilt weten....
Succes!

Hoi,

Ik denk dat ik zou wachten tot de 25/26 ste dag met testen. Omdat dat je gemiddelde duur van de cyclus is.
Maar als je het echt niet zo lang uit kunt stellen, gewoon testen en wie weet......?
Je loopt dan misschien wel de kans dat je negatief test............omdat het nog te vroeg is.............en dat is dan misschien ook een tegenvaller..........dus wat is wijsheid? Dit is altijd moeilijk te bepalen voor een anders.

Groetjes,

SUUS

hoi meiden

ik heb getest en was idd negatief
probeer over een paar dgn nog eens als de rode duifels er nog niet zijn
ik heb nog steeds buikpijn en veel last van afscheiding
pijnlijke borsten vooral links

ik word wel een beetje onzeker
als ik wel ongi wordt dan ga ik de volgende ronde beginnen met ovulatie testen

liefs jessica

Terug
Bovenaan