Kan ik al wat merken?

Ik vraag me af of ik al direct na de bevruchting zwangerschapsmisselijkheid zou kunnen voelen? I

Ik voel me vagelijk misselijk sinds maandag.
Maar mijn LH was pas hoog afgelopen zondag dus de bevruchting kan pas zondag hebben plaatsgevonden ongeveer. Ik was zondag wel heel erg moe.

Op websites zie ik dat zwangerschapsverschijnselen eigenlijk pas merkbaar zouden zijn vanaf de tijd dat je ongeveer overtijd zou zijn maar dat is pas rond 9 augustus voor mij.

Vreemd! Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?



 
Hoi hoi,

Inderdaad is het is dat het HCG hormoon pas vrij komt van 4 weken (dus als je net overtijd bent) Dan geeft de test ook pas positief uit.

Ik merkte wel dat ik mn eisprong heb gehad. Nooit eerder gevoeld maar op die beruste maandag hadden we eigenlijk geen zin om te vrijen, maar ik kreeg een soort ingeving dat het nu moest, dus we hebben het toch gedaan en vlak daarna voelde ik aan mn linkerkant een plopje, achteraf ben ik toen dus ook bevrucht.
Heel typisch. Maar wel leuk, wij weten precies wanneer ons kindje gemaakt is.
Maar ik ben helemaal niet misselijk geweest, dus dat kan ik je niet vertellen, wel was ik erg moe, maar dat was ik daarvoor ook al.

Succes met de test straks, spannend!!!

Gr. Ris
 
Ik zelf werd pas na week 6 misselijk (dus toen wist ik al 2 weken dat ik zwanger was). Het eerste wat ik merkte was dat mijn borsten wat pijn gingen doen, maar ook dat was pas na dat ik een positieve zwangerschapstest had.
Dus de verschijnselen kunnen ook pas later beginnen.

gr cc
 
hai
na het klussen had ik meteen de volgende dag buikpijn en moest ik vaak plassen terwijl ik bijna nooit hoef, ik dacht dat ik het me verbeelde of dat mijn lichaam mij voor de gek hield maar na 1,5 week buikpijn gestest en positief,
 

Gefeliciteerd!
Misschien is het bij mij ook wel een teken dat het gelukt is!

Ik ben trouwens vandaag nog niet misselijk geweest. Wel vind ik dat mijn lichaamstemperatuur al een paar dagen aan de hoge kant is. Maar dat kan er natuurlijk ook nog steeds op wijzen dat ik een virusje gevat heb.  Geen ontstekingen i.i.g. want mijn lymfeklieren zijn niet gezwollen.

Spannend!
 
He hoi,

Ik heb op zich niks van de bevruchting gemerkt, alleen was mijn lichaamstemperatuur al een tijdje wat hoger. Vanaf de vermoedelijke eisprong, totdat ik 3 weken later een test deed. Joepie, positief! Toen ben ik ook gestopt met temperaturen. Ik hoop voor je dat jij nu hetzelfde meemaakt. Misselijk ben ik tot nu toe (20 weken en 6 dagen zwanger) niet geweest, moe wel vanaf 7 weken, dus niet in het prille begin.

Succes met deze spannende tijd!

Jootje
 
ben as zaterdag 4 weken
pril dus nog
maar al wel vreselijk moe, en de buikpijn is er ook nog,
ik vraag me af of ik misschien niet langer ben, ivm de symptonen al zo vroeg

ik zal voor je duimen dat jouw symptonen ook de juiste zijn

gr. suk
 
Terug
Bovenaan