Kan ik alsnog zwanger zijn na negatieve test op 10 dpo

<p>Hoii, </p><p>Mijn ovulatietest was positief op 17/18 december. Dat betekend dat ik 10/11 dagen na ovulatie ben (dpo). Als ik morgen negatief test met een vroege test, betekent dat dan dat ik niet zwanger ben? Of is er nog een kans van wel? Vandaag was hij negatief, maar ik had echt gedacht dat hij eindelijk positief zou zijn! </p>
 
Ja hoor. Officieel moet je pas testen na NOD. En soms zelf 7 dagen over tijd! Dus het kan nog niet eenieder test heel vroeg positief.
 
Ik loop gelijk. Morgen/overmorgen m'n NOD door een LF van 12/13 dagen. Ik doe geen ovulatie testen omdat ik m'n eisprong luid en duidelijk voel, maar m'n lichaam deed zo gek deze maand (vanaf dag 13 continu weeïge krampen, die altijd door trekken naar m'n rug) waardoor ik weer ging twijfelen of m'n eisprong niet later was. Maar goed. Ik heb al keer of 3 getest, allemaal negatief. M'n eerste zwangerschap ook pas op 12dpo positief. Het kan dus nog, meer dan afwachten kunnen we toch niet helaas. 
 
Zoals de rest al zegt: het kan echt nog wel komen! Ik voelde trouwens bij mijn zoontje en bij mijn huidige zwangerschap ook al een aantal dagen vanalles waardoor ik eerst negatief testte, maar vervolgens dus toch een paar dagen later alsnog wel positief. Een vriendin van mij was zelfs 2 weken overtijd en bleef zich gek voelen ondanks negatieve testen en daar werd de zwangerschap pas met een bloedtest aangetoond (en was ze dus wel echt 6 weken zwanger op dat moment bleek later uit echo's). Dat is op zich wel zeldzaam, maar dat je pas op of enkele dagen na NOD positief test komt best vaak voor. ;)
 
Ik had mijn ovulatie op 13 december. Normaal gesproken begint het al een paar dagen voor mijn menstruatie te rommelen met wat bruin bloed enzo, maar tot nu toe nog niks. Ik heb afgelopen zondag getest maar deze was negatief. Morgen ga ik weer testen, dat is dan mijn nod.
 
Je NOD is rond 30 december? Gewoon testen op of NA je NOD, waarom eerder?? Je maakt jezelf alleen maar gek. Ik testte altijd pas 1 a 2 dagen na NOD. Ben nu zwanger van een 3e kindje, heb nog nooit een negatieve zwangerschapstest in handen gehad omdat ik pas NA NOD testte en dus al vrijwel 'zeker' wist zwanger te zijn. Ik vond juist die dagen wachten tot NOD heel leuk en spannend.
 
Vandaag dus 10/11 dpo, maar helaas nog niks. Ik denk eigenlijk dat ik weer niet zwanger ben. Alleen ik voel me zo gek laatste dagen.. emotioneel, ziekjes, maarja ik kan ook gewoon last hebben omdat ik ongesteld moet gaan worden ? mijn NOD is 31 december. Zal de 31ste nog eens testen. Maar weet vrij zeker dat ik toch negatief test
 
Terug
Bovenaan