Kan ik alsnog zwanger zijn?

A

Anoniem

Guest
<p>Hi allemaal,</p><p>Ik had vorige week ongesteld moeten worden, maar tot nu toe nog geen rode duivels te bekennen.</p><p>Meerdere testen gedaan maar tot mijn verbazing steeds negatief.</p><p>had (voor mijn gevoel) 24 april mijn eisprong, dacht dat ik een positieve ovulatietest in handen had maar begin nu toch te twijfelen doordat ik overtijd ben en geen positieve test heb. </p><p>Help! Wat kan het zijn? En wie bleek toch zwanger? </p><p>Groetjes Sanne</p>

Heb al zolang ik mij kan herrineren een cyclus van 24/25 dagen met heel soms een uitschieter van max 27.. 

Er kunnen verschillende dingen zijn.. of je hebt een hele late innesteling gehad en je hebt nu nog niet genoeg hcg aangemaakt wat een test kan oppikken.
Of er heeft wel een bevruchting plaats gevonden maar is er iets mis gegaan bij de innesteling waardoor het nu wat langer duurt om ongesteld te worden.
Of door stress/ er teveel mee bezig zijn heeft je lichaam er voor gezorgd dat je cyclus uitsteld. 

Ik hoop natuurlijk het eerste, maar houd ook rekening met de andere 2. Inmiddels al 9 dagen overtijd en nog steeds niets te bekennen

Terug
Bovenaan