kAN IK ALWEER ZWANGER ZIJN???

26 okt heb ik een curretage gehad na een miskraam van 5 wkn zou eigenlijk 9 wkn zijn.NU hebben we het al redelijk snel erna alweer gedaan sinds 1 week erg moe veel plassen en gevoelige borsten,kan het zijn dat ik alweer zwanger ben??Durf bijna niet te testen.

Allereerst sterkte met het verwerken van je miskraam.
Het is wel mogelijk dat je zwanger bent, maar misschien is je lichaam ook nog bezig met ontzwangeren. Het duurt een tijdje voor alle hormonen uit je lijf zijn. Van een miskraam word je ook érg moe.
Spannend hoor... Als ik jou was zou ik over een week ofzo eens een testje doen. Succes!

Heel goed mogelijk. na de curretage gaat je lichaam gelijk weer een nieuwe cyclus in. Je bent nu 4 weken verder, dus het is heel goed mogelijk. Deze klachten zijn weer nieuw maak ik op uit je verhaal. Als het nog ontzwangeren is dan had je deze klachten vanaf je curretage moeten hebben en dat wordt daarna snel minder. Na 2 weken is dat echt weg. Ik zou een test doen! Laat het weten!

Hey marlijn, het kan natuurlijk, maar het kan ook zijn dat je hormoon van je vorige zwangerschap nog in je lijf zit. Ik teste tot 5 weken na mn curretage nog positief, daarna pas negatief. Ik hoop natuurlijk voor je dat het meteen weer raak is.

liefs

Hoi Marlijn,
Sterkte met het verwerken van je miskraam is niet niks!
Het zou kunnen dat je weer zwanger bent maar reken er maar niet op dan valt het ook niet tegen.
Het is anders zón teleurstelling weet ik uit ervaring.
Elke maand tranen bij mijn menstruatie omdat je zo graag wilt.
Maar ik ga duimen voor je dat het wel raak is hoor!!!!
Laat je wat weten?
Liefs Pupke

hoi,

Heb hier lang niet meer geschreven of gelezen, maar in januari 2008 heb ik een ma gehad en ben toen gecuretteerd.
Nadien werd ik maar niet meer ongesteld.... testte negatief.... maar uiteindelijk bleek ik wel zwanger.
Als je terugrekend ben ik 2 tot 3 week na de curettage zwanger geraakt... het 'resultaat' is 2 week terug 1 geworden en zoooo mooi :)

Dus het KAN wel... maar je lijf kan ook nog van slag zijn...

groetjes,
Marije mv 3 zoons

hoi Dames,

helaas ben ik afgelopen vrijdag ongesteld geworden,ten eerste wel een opluchting dat ik ongesteld was geworden binnen de 4 weken ,maar wel erg jammer dat het niet zo moght zijn ging er ook niet te veel van uit dus het was niet een grote terleustelling,as donderdag controle gynacoloog of alles weg is en of het er goed uit ziet dus ben benieuwd en daarna maar weer flink uit er tegen aan:).Ik hou jullie zeker op de hoogte.
Bedankt voor jullie lieve reacties.

liefs marlijn

Terug
Bovenaan