Kan ik dan toch weer wat geruster zijn???

A

Anoniem

Guest
Hallo dames..Ik had van de week al een bericht geplaatst dat ik bloedverlies!!ben nu 5 weken zwanger!!
Ik heb elke keer nog geen half inlegkruisje vol maar goed ik bloed toch en ook wel helder!!
Maar sinds vanmiddag bloed ik dus haast niet meer en mijn krampen zijn ook weg!!
de verloskundige zei tegen mij dat dit niet op een miskraam lijkt!!
wat denken jullie??
Liefs miranda
ps ga morgenvroeg wel ff langs de dokter!!

GEEN bloedverlies lijkt me een goed teken, maar het blijft afwachten meis....sorry!

Zou zeker even naar de  dokter gaan.
Ik hoop dat alles goed is met je.
Sterkte

Groetjes Dankbaar

als je nu niet meer bloedt, kan het een innestelingdsbloeding zijn. Mijn zus heeft dit ook gehad, rond week of 7.
Hopelijk is het dit en niet toch een miskraam. Sterkte met spanning en hopelijk gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Groetjes mira

Hoi dames!!!Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest en ze heeft met zon eendebek gekeken of ze kon zien of mijn baarmoeder open of dicht was maar ze zei dat ze nog niets kon zien!!dus ik ben er nog niets mee opgeschoten!!!
Afgelopen nacht helemaal niet gebloed en vandaag weer een beetje eigenlijk!!
Heb gisteren wel een stolsel van ongeveer 2 cm in men plas gezien maar verder ook geen stolsels meer gehad vandaag!!
Ik wordt zo gek van die onzekerheid!!heeft iemand dit ook meegemaakt!!
Liefs miranda

Hoi allemaal ik heb vannacht helemaal niet gebloed!!!zelfs geen druppeltje ofzo..helemaal niets!!
alleen met het plassen was er een klein beetje in het plas en met het afvegen ook een heel klein beetje..maar echt niet veel en ik heb ook geen buikpijn ofzo!!
Maar nu vraag ik me dus af of je ook een miskraam kan hebben als je eigenlijk helemaal niet veel bloed en ook haast geen buikpijn hebt!!
Ik hoop dat jullie reageren
Liefs Miranda

Terug
Bovenaan