Kan ik er ook nog bij???

Hey allemaal!!

Ik ben Nina, 29, en 14 weken zwanger van mijn eerste kindje!! ik vind het echt super!! maar ik ken eigenlijk helemaal niemand uit mijn naaste omgeving die zwanger is, of voor de eerste keer is.

Daarom lijkt het me leuk om hier een beetje te kletsen en ervaringen te delen met anderen.
(ik ben 15 okt uitgerekend)

De eerste weken zat ik echt op een roze wolk, maar nu begin ik me af en toe toch een beetje zorgen te maken over bepaalde dingen, hoe ga ik het straks allemaal doen? is een vraag die steeds bij me op komt. En ik weet ook wel dat alles goed komt, maar toch..

Ook heb ik soms ineens zon geluksmoment! dan ben ik helemaal blij!! en kan ik niet wachten tot die 20 weken echo!!! over 2 weken hebben we weer een echo, dan zijn we bijna 17 weken, ik vraag me af of ze dan al kunnen zien wat het wordt.

Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap. Bij 17 weken kunnen ze het meestal al zien, maar of je kleine ook meewerkt is altijd de 2e vraag.
Gelukkig heb je nog tijd om alles op orde te krijgen en dat gaat ook vast allemaal lukken.

Terug
Bovenaan