Kan ik gaan hopen?

Lieve meiden,

Ik heb een vraag aan de meiden die dit eerder hebben mee gemaakt.

Over 7dagen heb ik mijn NOD. En ik heb een vraag. Normaal als ik tegen mijn NOD aan zit voel ik ook van alles. Ik heb alles al mee gemaakt en had elke maand weer hoop. Zal het dan toch deze maand "Raak" zijn? vroeg ik mezelf elke maand weer af. Helaas kwam mijn ongi er weer aan en ik was weer errrug teleulgesteld. Elke maand weer dezelfde of nieuwe klachtjes.

Deze maand heb ik er niet veel. Ik voel me goed, geen buikpijn meer, geen hoofdpijn, niet misselijk enz. Het enige wat ik voel is dat ik ontzettende pijnlijke tepels heb. Ik kan haast niet op mijn buik slapen of eraan komen. Ik heb nu al een BH aangedaan met wat vulling erin zodat in ze wat bescherm en ze minder gevoelig zijn. IK heb het nog nooit zo erge gehad. Ook lijken mijn tepels wat groter en puntiger te zijn. Zal het toch??? kan ik weer hoop hebben. of verbeeld ik me weer vanalles?

Zijn er meiden die dit ook hebben gehad en toch ongesteld werden?

Ik weet dat ik rustig moet afwachten tot 19juni maar het zou fijn zijn om jullie ervaringen te horen.
Tot die tijd haal ik mijn gevulde BH's uit de kast.

Liefs Bibi
 
He Meid,

Zit jij nog niet in de auto?? Ik zal voor je duimen dat het droog blijft vanavond. Geniet er lekker van!!

En verder..... ik moet je bekennen dat ik eigenlijk ook nergens 'last'van heb.
Vorige week was ik bij vlagen misselijk en had ik steeds een raar gevoel links onder in mijn buik. Nu is alles over. Ik voel me net zo als anders. Heb dus ook geen pijnlijke tepels. Ik weet ook niet meer of je nu wat voelen of niet.
Als we 7 nachtjes verder zijn zal het voor ons hopelijk wat duidelijker zijn.

We kunnen nog een week lang duimpjes draaien. Voor jou hoop ik dat het een goed teken is dat je tepels zo gevoelig zijn!

Ben benieuwd wat je van het concert gevonden hebt. Hoor nog wel van je.

Succes en liefs Dianne
 
hoi bibi,
ik heb dus ook 19 bij nod dag
spannend he
nou ik heb dus eigenlijk ook alleen last van pijne tepels (lijkt wel of het tepelhof wat groter is geworden)
maar ja zoals ik al eerder in een berichtje typte
durf ik geen hoop te krijgen
ben ook nog maar 3 maanden bezig!!
wel heb ik af en toe een beetje een zeurende pijn in mijn buik
maar van misselijkheid of veel plassn heb ik verder geen last
weet je wat wel
een ontzettende droge mond maar of dat er nou wat mee te maken zou kunne hebben
ik ontdenkte dus ook omdat ik aan mijn tepel vanmorge voelde dat er wat wit vocht uitkwam heb jij dat ook?
nou laten we maat voor ons hopen dat het echt zo mag zijn
veel succes groetjes debra
 
hallo bibi

het kan goed zo zijn dat het met een zwangerschap te maken heeft hoor. ze zeggen dat je tepels dan ook vaak wat donkerder zijn en gevoelig.
het is moeilijk geen gevoel te krijgen als je zit te wachten op je NOD ik ken dat dan voel je van alles.
succes en ik hoor het wel weer.
groetjes tijger
 
Ik weet het niet wat je precies kan en moet voelen en niet. Ik voel op dit moment ook alles, en dan weer niet. Ik vind het erg lastig om een antwoord te geven. Ons lichaam houdt ons al zo vaak voor de gek. Maar ik ga duimen voor je dat je volgende week 2 strepen of een vette + te zien krijgt.

Liefs Vanessa1
 
Terug
Bovenaan