kan ik hier mijn ei kwijt??

wat een dubbelzinne opmerking he? Daar kwam ik pas achter toen ik het opschreef.. A.s. dinsdag moet ik mijn baby'tje (want zo voel ik het al wel) weg laten halen, na twaalf weken overtuigend zwanger te zijn geweest.
Heb veel verdriet hiervan. Weet met mijzelf geen raad. Wie kan mij hier bij helpen?

groetjes therablondi

Hoi,

tuurlijk kan je hier je ei kwijt! Wat erg voor je dat het niet goed is gegaan met je kindje. En het is heel logisch dat je er veel verdriet van hebt. Lucht dus gerust je hart hier op het forum. Wanneer heb je gehoord dat het niet goed was? En moet je het weg laten halen of mag je eventueel ook afwachten tot je lichaam het vanzelf afstoot?
Voor meer informatie zou je eens kunnen kijken op www.babyopkomst.nl onder het kopje 'Het gaat mis', dan 'alles over miskramen' en tenslotte '

quote: Margrethe reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-10-2007 11:50:41'));

Hoi,

tuurlijk kan je hier je ei kwijt! Wat erg voor je dat het niet goed is gegaan met je kindje. En het is heel logisch dat je er veel verdriet van hebt. Lucht dus gerust je hart hier op het forum. Wanneer heb je gehoord dat het niet goed was? En moet je het weg laten halen of mag je eventueel ook afwachten tot je lichaam het vanzelf afstoot?
Voor meer informatie zou je eens kunnen kijken op www.babyopkomst.nl onder het kopje 'Het gaat mis', dan 'alles over miskramen' en tenslotte '

(Sorry, drukte per ongeluk te vroeg op 'plaats bericht')

en tenslotte 'miskraam'. Wens je heel veel sterkte de komende tijd!

Groetjes,
Margrethe

Oei, 12 weken overtuigd zwanger en dan de kous op je kop krijgen... Heel veel sterkte.
Wat bij mij erg helpt is het er toch met een aantal dierbaren over hebben. Maar één vriendin van mij heeft iets soortgelijks meegemaakt, alleen zij woont heel ver weg in het buitenland. Ze was zo lief om me te bellen en dat troostte ontzettend. Andere vriendinnen doen ook hun best hoor, maar ja, je weet pas wat het voor je betekent als je het zelf mee maakt... Ik vond het vooral geestelijk veel zwaarder dan ik had gedacht (ik heb nauwelijks pijn en bloedverlies gehad, maar toch was het vruchtje al weg).
Neem je tijd en vraag eventueel nog een gesprek aan met een vk. Die van mij komt maandag bij me thuis om alle vragen te beantwoorden en dat vind ik heel prettig.

Sterkte!
Kaskes

He therablondi,

Meid, wat verschrikkelijk. Tuurlijk mag je hier je verhaal kwijt. Wat erg dat je na 12 weken je wondertje weg moet laten halen. Weet je al lang dat het mis is?
Heel veel sterkte gewenst met het verwerken hiervan. Neem de tijd ervoor en probeer erover te praten. VK kun je altijd bellen, die zijn echt super in zulke situaties. Heb er zelf bij mijn mk veel aan gehad.

groetjes,
Dion

ik ken je gevoel.
ik kreeg met 14 weken te horen dat ons gupje met 10 weken gestopt was met groeien.
vreselijk.

deel je verhaal, je angsten en je vragen met mensen! dat is echt heel belangrijk.

liefs Carina

Hallo,

Jeetje om na 12 weken te horen dat het niet goed is..........heel veel sterkte gewenst, hier weten ze hoe het voelt om zulk nieuws te horen helaas.........Maar je kan je verhaal en je gevoel hier kwijt.
Zorg goed voor je zelf.

Liefs Sarah

Terug
Bovenaan