Kan ik iemand mij adviseren?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje. Hopelijk weet iemand hier antwoord op. Ik ben nu een week over tijd en durf nog niet te testen. Helaas zag ik nu wat bloed bij het naar de wc gaan. Kan dit te maken hebben met de innesteling of vindt deze eerder plaats?

Groetjes en geniet van het zonnetje, Jolanda

De placenta nestelt later in dan het vruchtje en dat kan ook een bloeding geven. Ik zou gewoon even afwachten. Zet de menstruatie niet door, dan kun je altijd nog testen.

Succes  en ik duim voor je

hallo, ik ben zelf nu ook bijna  1 week overtijd en heb al wel gelijk  een test gedaan die was positief.   Nu heb ik ook een bloeding, waarvan ikhet idee heb dat het een vroege miskraam is. Maar ik wacht nog even af.
groetjes mion

Hoi Jolanda,

Toen ik vijf en een halve week zwanger was van mijn tweede dochter
verloor ik elke ochtend na het opstaan wat bloed.. verder de hele dag
niet, en dit hield drie dagen aan... Ik heb toen via de verloskundige
een echo gekregen en alles was goed, het hartje klopte toen zelfs al en
dat was heel vroeg vertelde de arts me toen... Het kwam wel vaker voor
dat je in die weken wat bloed verloor.. en dat hoefde niet te betekenen
dat er iets mis was...

Hey hou de moed erin he...

Groetjes.. Bats

quote: mion reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-06-2005 12:44:26'));

hallo, ik ben zelf nu ook bijna  1 week overtijd en heb al wel gelijk  een test gedaan die was positief.   Nu heb ik ook een bloeding, waarvan ikhet idee heb dat het een vroege miskraam is. Maar ik wacht nog even af.
groetjes mion

Hoi Mion,

Spannend zeg. Hoop echt voor je dat er niets mis is.

Groetjes Jolanda

quote: batsertje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-06-2005 15:05:20'));

Hoi Jolanda,

Toen ik vijf en een halve week zwanger was van mijn tweede dochter verloor ik elke ochtend na het opstaan wat bloed.. verder de hele dag niet, en dit hield drie dagen aan... Ik heb toen via de verloskundige een echo gekregen en alles was goed, het hartje klopte toen zelfs al en dat was heel vroeg vertelde de arts me toen... Het kwam wel vaker voor dat je in die weken wat bloed verloor.. en dat hoefde niet te betekenen dat er iets mis was...

Hey hou de moed erin he...

Groetjes.. Bats

Hoi Bats,

Bemoedigend berichtje. Dankjewel voor je reactie.

Fijne dag nog!

Groetjes Jolanda

Terug
Bovenaan