kan ik m'n jasje ff uit doen???!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallotjes,

Ik ben nu 26 wkn, 3dgn zwanger! Gisteren precies 6 maanden!
Ondanks dat ik nog steeds dolblij ben dat de kleine groeit en beweegt heb ik de laatste paar dagen af en toe een bui?!
Als onze bobbel beweegt is dat voor mij naast het heerlijke gevoel ook een bevestiging met de kleine gaat het goed!

Maar ik heb nu af en toe momenten dat ik denk: "ooooooh ik wou dat er op m'n rug allerlei knoopjes zaten, dat als ik ze losmaak m'n buik en borsten even zo aan de kapstok kon hangen'

Gewoon ff weer baas zijn over m'n eigen lichaam. Lekker op m'n buik slapen, overheerlijlke rosbief etc. eten, geen lekkende borsten te hebben en gewoon als vanouds lekker kunnen lopen ipv waggelen en heeeeeeeeeerlijk gek doen, vrijen etc.

Maar ja dat is nog ff een droom hahahahhaha nog drie maandjes en dan hebben we onze kleine wolk!

Dan komt een andere droom uit!!!

Wat ontzettend herkenbaar!!! Ik had het bij de eerste ook heel sterk. Nu nog niet zo, maar ben ook pas 22 weken.
Alles aan je lijf is anders: kleren passen niet meer, plassen voelt anders en duurt langer, je eetlust staat op zijn kop, je humeur is anders en moeilijker peilbaar en ga zo nog maar even door.
En niemand die je echt goed begrijpt, behalve de medezwangeren of verse moeders. Zelfs mijn man begrijpt het niet echt, hoewel hij echt heel lief is en zijn best doet.

Toen ik van de borstvoeding af was, toen pas kreeg ik mijn "oude" lijf terug. Hoewel; een rolletje op de buik, mijn heupen lijken hoger te staan, mijn borsten zijn ook niet meer wat het geweest is. Ik moest daar wel aan wennen dat het zelfs na de tijd nooit meer helemaal hetzelfde werd. Ook al paste ik na 2 maanden mijn spijkerbroeken weer en heb ik geen striae enzo. Dus recht van klagen heb ik niet. En toch is het wennen.

Maar alle cliches zijn waar: je krijgt er echt iets moois voor terug.

greet

hallo meiden , jullie hebben helemaal gelijk kan er niet zoveel meer aan toevoegen .

maar wou nog wel even zeggen dat jullie niet vergeten dat we strakkies ook nog een jaar moeten ontzwangeren bah hahaha zijn we er nog niet klaar mee hihi

groetjes anna

Zo herkenbaar dit! Ben nu bijna 20 weken, dus die buik valt nog reuze mee (al kan ik ook niet meer op m'n buik slapen), maar die ENORME borsten!! Kreeg gisteren weer eens 'n hormonale huilbui omdat ik al vrees dat ik straks een borstverkleining moet: ik heb nu al 75G, en ik heb zo'n last van m'n nek, schouders en rug! En een goeie beha vinden is echt een ramp (ik haat beha's zonder beugel...)

Maar ja, na een dagje huilerig zijn, gaat het dan wel weer. Wel zielig voor m'n man, die weet echt effe niet wat-ie meemaakt!

Sterkte ermee allemaal!
~Hilde

Ik weet het, mannetje lief van mij begrijpt me ook niet echie. Ik mezelf ook niet altijd hoor!!!
En idd de ook zwangere of de nog prille moeders wel.
Moeders met al wat oudere kinderen lijken al een heleboel vergeten te zijn!! (dus er is hoop voor ons hahahaha)

ssssssssssssst niet vertellen dat we na de bevalling ook nog een jaar aan het ontzwangeren zijn!!!! Laat me aub ff denken dat alles redelijk normaal word na de bevalling!!

Ik vind het zelf nog allemaal wel meevallen m'n buik. Tja het is een buik waar je niet onderuit kan, maar als iemand dan zegt; 'jeetje wat een buik heb je, dan ga ik zo twijfelen, ben ik dan zo dik geworden? Al moet ik eerlijk bekennen het is echt bij mij m'n buik en borsten die gegroeid zijn, voor de rest van m'n lichaam dus (nog) niet. Misschien de laatste drie maanden ineens wel.
Maar als iemand dat zo tegen me gezegd heb kan ik bijna wel janken, wat ik ook af en toe wel doe!!!

Vandaag niet hoor, vandaag mag het jasje aanblijven, heb allerlei leuke kleertjes en dingetjes gekocht voor ons bobbeltje bij de Kruidvat en Zeeman!!! Dus maakt weer heleboel goed eh nou ja de pijn in m'n portemeniks dan niet maar ja.....

En het ons zelf ontworpen geboortekaartje en geboortetekstje liggen nu bij de drukker voor proefdruk!!!!

Dus vandaag een goeie dag.
Maar ja het kan zo omslaan....lang leve de hormonen!!!!!

Ik kan beter per dag en per moment weerberichten af gaan geven aan m'n partner en mensen om me heen zodat ze het alvast weten, hahahahahaha

Oh zo herkenbaar!!! Ik vind mijn buik wel mooier worden, maar hij zit ook steeds meer in de weg. Teennagels knippen en veters strikken is nu zo'n leuke bezigheid geworden....
Vooral het lekker helemaal ontspannen slapen mis ik erg. Lijkt me heerlijk om dat weer te kunnen doen. En gewoon weer een beetje conditie hebben.
Ach ja, nog even......
Groetjes V.
morgen precies 33 weken zwanger. Nog 7 weken te gaan.

pfff nog 7 weken te gaan, dan kan ik begrijpen dat je zegt nu ff niet meer!!!

En dan moet ik zelf nog maar (ahum) 13 weken! Al gaat het nu toch wel redelijk snel hoor!!!

Ha,
ja, ineens gaat het hard he. In het begin ging het me allemaal te langzaam, maar vanaf een maand of 6 ging het ineens een stuk harder. Dan wordt je buik groter, voel je je kind steeds beter en begint het er toch op aan te komen om echt alles geregeld te gaan krijgen.  
Mijn buik  valt nog steeds wel mee qua grootte, maar ben benieuwd hoe lang dat zo blijft. Voel me wel steeds meer een waggelende eend. Heel charmant.
Groetjes V.

Terug
Bovenaan