Kan ik nu al zwanger zijn na een miskraam

<p>Ik hoop dat iemand mij misschien antwoord kan geven op mijn vraag, ik zit er eigenlijk al de heel week mee namelijk. 23 november kwam ik erachter dat ik zwanger was, helaas begon ik de 29ste bloed te verliezen en eindige dit in een vroege miskraam. Het bloede is uiteindelijk 4 december helemaal gestopt, vervolgens heb ik 6 december een afspraak gehad bij de verloskundige en zij gaf aan dat alles schoon en weg was. <br /><br />Nu heb ik sinds van de week dus weer last van gevoelige borsten, zo begon het vorige keer ook. Stiekem hoop ik heel erg dat ik zwanger ben, maar ergens ben ik bang dat ik me het nu allemaal zelf aanpraat? Als ik nu een zwangerschapstest zou doen en deze is positief, kan ik er dan vanuit gaan dat ik zwanger ben? Of zou deze nog positief kunnen uitslaan van mijn vorige zwangerschap die helaas is geëindigd in een miskraam? In ben namelijk nog niet ongesteld geworden in de tussentijd. <br /><br />Ik hoop dat jullie misschien antwoord kunnen geven op mijn vraag. <br /><br />Liefs ?</p>

Mijn Gynaecoloog zei destijds dat zo gauw alles schoon is, het hcg ook weg is, ik heb toen ook testen gedaan om te kijken of het hcg afnam. Dus als je nu een test zou doen en die is positief zou ik er van uitgaan dat deze ook echt positief is! Veel geluk!♡

Het zou vrij vlot zijn maar kan zeker hoor. En als hij negatief is, is dat eigenlijk niet eens zo'n slecht nieuws, want dan weet je zeker dat een volgende positieve test van een nieuwe zwangerschap komt. ;)

Kan wel hoor. Ik was ook meteen zwanger na een miskraam en nu een gezonde dochter. Was eerst begin mei uitgerekend.. dat ging mis.. toen in juni uitgerekend..

Wat fijn om te horen dat je nu een gezonde dochter hebt. Mag ik vragen na hoeveel tijd jij een test hebt gedaan? De miskraam is bij mij nog maar 3 weken geleden eigenlijk... Normaalgesporken zou ik weten wat mij NOD is, maar daar heb ik nu geen idee van.

Terug
Bovenaan