kan ik nu zwanger zijn

A

Anoniem

Guest
Hallo daar,
Ik ben een 31 jarige mama met een dochter van bijna 12 jaar.
Na veel overleg en veel verandering in ons leven hebben we besloten om nog een kindje te krijgen.
Maar nu zit ik met een vraag waar ik geen concreet antwoord kan op vinden.
Ik weet wel dat ik dit kan laten testen maar het is weekend en ik ben zo onzeker.
Ik ben op 22 dec.terug begongen met mijn pil in te pakken na een week van menstruatie's.en op 28 dec.heb ik mijn laatste ingenomen.het is dus zo dat we die zat. den 30 beslist hadden om ons gezinnetje uit tebreiden.Normaal gezien als ik stop met mijn pil heb ik na 3a4 dagen mijn regels en op de dag van vandaag niet!kan ik nu al zwanger zijn,in ieder geval voel dit zowel aan.
groetjes leen

Hoi Leen,
ik denk eigenljik niet dat je zwanger kunt zijn, want je hebt je pil toch consequent genomen. Ik denk dat je geen menstruatie hebt, omdat je dat anderhalve week geleden nog hebt gehad. Maar ik ben geen deskundige, dus ik zou het toch maar testen als ik jou was.
Groetjes,
Patricia

Hallo,

Ik denk eigenlijk hetzelfde als Patricia. Je lichaam heeft natuurlijk nog wel enig systeem, ookal stop je halverwege met de pil. Ze geven trouwens in de bijsluiter ook aan dat je dat niet moet doen en je strip moet afmaken.... Maar goed, je kan nu wel zwanger worden, dat wel. Ik was trouwens nadat ik met de pil stopte de eerste zes maanden niet ongesteld geweest door de hormonen. Ik denk dat je je misschien "zwanger" voelt doordat je lichaam moet ontwennen van de pil en je je daardoor anders voelt.

Groetjes, Margje

Terug
Bovenaan