Kan ik toch nog zwanger zijn?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen (met goed nieuws)
zie het even niet meer zitten.

Ik zit nu  in ronde 3 en heb de afgelopen maanden een cyclus gehad van 29 dagen.
Deze maand was ik op de 29e dag nog niet ongi ................... ik dacht dus echt dat ik zwanger was. Helaas gaf de test iets anders aan (negatief)

Het is nu 6 dagen geleden dat ik ongi moest worden ............... en de test geeft nog steeds geen goed berich. Ik heb ook niet het gevoel dat ik ongi moet worden. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee ......................... ik word er een beetje moedeloos van.

Bedankt voor het luisteren naar mijn verhaal (of eigenlijk lezen)

Heel veel liefs Sandra

Hey Sandra,

Echt vervelend voor je zeg! Ik vraag me alleen af hoelang ben je gestopt met de pil?
Ik had 3 maanden na het stoppen van de pil een hele regelmatige cycles van 36 dagen en opeens in de vierde maand werd ik ook veel te laat ongi.! Ik wil je niet ontmoedigen want dat kan je nu niet zo gebruiken denk ik maar het kan ook zijn dat je gewoon wat later ongi wordt (ik hoop natuurlijk voor je van niet).

Een andere optie zou zijn dat je nog niet genoeg hcg hormoon aanmaakt waardoor de test aangeeft dat je niet zwanger bent, maar je wel degelijk zwanger zou kunnen zijn. Dan zou je voor de zekerheid deze week nog een paar testjes moet doen. En anders als het nog erg lang duurd je huisarts om advies vragen!

Ik weet je het verder ook niet meis. Ik wens je heel veel succes met wachten, en ik hoop dat als je deze week weer gaat testen, je een positieve test krijg! Want het is je gegunt. Succes liefs x isa.

Haai zeg

Ja helaas heb ik hier ook ervaring mee gehad. Vorige maand was ik 17 dagen overtijd.We zaten in de vierde ronde de vorige keren keurig op tijd ongi geworden.
En na 3 testen de huisarts gebeld met het hele verhaal ik moest het nog 1 week aankijken(was toen 10 dagen overtijd)En dan nogmaal testen. Toen werd ik op dinsd iets ongi, innestelingsbloed dacht ik nog, maar helaas woens zette het door. Dus voor ons gold op naar de nieuwe ronde!!
Helaas kan je geen geweldig nieuws geven>
Maar vergeet niet ik ben jouw niet en jij bent mij niet!!!!
Succes Moppie

Hey!
Ik zit in de zelfde situatie, ik ben alleen vandaag 3 weken (!) overtijd en alle twee de tests die ik gedaan heb geven aan dat ik niet zwanger ben....Ga morgen nog een laatste test doen en dan de huisarts bellen. Hoop voor jullie dat je gewoon te vroeg was met testen en dat je snel goed nieuws hebt!

Suc6!!!

Terug
Bovenaan