Kan ik toch nog zwanger zijn?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Tjonge, wat is dit spannend allemaal. Even een vraagje: Ik zit in mijn 1e ronde. Normaal (tijdens mijn 3 fase  pil) had ik een cyclus van 29 dagen. Vandaag is mijn 29e dag van mijn 1e cyclus zonder pil. Een uurtje geleden bij ik een test gedaan, maar deze was negatief.

Kan ik toch nog zwanger zijn?

Groetjes Charlotte  

En voor alle andere wachtende: succes
Voor alle klussers: geniet ervan

Hey Charlotte,

je kunt niet kijken naar de cyclus tijdens de pil, want die wordt door de pil geregeld en nu moet je lichaam het zelf doen. je bent na het stoppen met de pil nog niet ongesteld geworden? want dan kan het zijn dat je toch zwanger bent, meestal wordt er aangegeven dat je dan na 3 dagen opnieuw moet testen, omdat het hCG dan verder gestegen is. Succes in elk geval

Groetjes  Judith

hey Charlotte !

Alles kan !!! Maar je weet zo te lezen je cyclus niet zonder de pil ??   Als je zwanger zou zijn zit er nisschien nog te weinig hormoon in je urine en zal je over een dag of 3 nog een test moeten doen !! We blijven hopen !! ;-))

Sterkte met afwachten !! Hopend dat die red devils wegblijven !
Bianca

Hi Judith en Bianca,

Bedankt voor jullie reactie.  

Elke keer als ik naar het toilet loop is het zo spannend en ook de "tampon-test" geeft geen duidelijkheid.

En ja...ik heb nog geen cyclus gehad zonder pil, dus het kan ook gewoon helemaal niets zijn......

Jullie lezen het van de week wel.

Groetjes Charlotte

Terug
Bovenaan