Kan ik zwanger zijn en nu al testen????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb even een vraag.
Ik ben vanaf begin juli gestopt met de pil en 13-7 'nep' ongi geworden.
We zijn inmiddels al 2 maanden later en ik ben tot op heden nog steeds niet
uit mezelf ongi geworden.
Ik ben naar de huisarts geweest en ze dacht gezien mijn postuur en puistje dat ik wel pco kon hebben.
Ik moet half november terugkomen om bloed te prikken als er nog steeds niks veranderd is.
Vorige week dinsdag had ik bij het naar de wc gaan heel erg slijmverlies.
Het was veel, dik en stug slijm. (Sorry, beetje vies)
Woensdag hebben we geklust.
Ik heb weleens gehoord dat dat slijm betekent dat de eisprong eraan komt.
Kan dat na 2 maanden niet ongi te zijn geweest?
En hebben wij dan op het goede moment geklust?
Kan ik vrijdag al testen want ik ga een weekend met de vriendinnen weg en wil natuurlijk wel drinken als ik niet zwanger ben.

x Essie

Als het je eisprong was moet je er ongeveer 2 weken bijtellen en rond die tijd is het natuurlijk dan kan je een testje doen. Maar niet iedereen maakt direct het hormoon aan dus het kan een nega test zijn terwijl je wel zwanger bent. Dus doe in ieder geval voorzichtig met alcohol

Hallo Essie,

Je kunt inderdaad 2 weken na je eisprong testen, nu is je hormoongehalte nog te laag. Ik zou zeker geen alcohol nemen, maar dat kun je je hele zwangerschap ook beter laten staan. Ik zou absoluut geen risico nemen. Zeg je gewoon dat je niet zo lekker bent.
Succes en een fijn weekend.

Fee Julia

het kan ook zijn dat je nog aan het ontpillen bent, ik heb 4 maand op mijn ongi moeten wachten!! succes

Hoi,

Vraag, wat bedoel je met PCO en wat is het verband met postuur en puistjes. Daar ben ik benieuwd naar. Verder sluit ik me aan bij de reacties van de andere meiden.

Groetjes en succes!
Cail

Hoi Cail,

PCO betekend dat je niet uit jezelf een eisprong hebt volgens mij.
Daar krijg je dan pillen (chlomid) voor.
Volgens de dokter komt dit het meeste voor bij mensen die wat dikker zijn en een
onreine huid hebben.
Ik moet in november bloed prikken of het heb.

x Essie

Terug
Bovenaan