Kan ik zwanger zijn? OVERTIJD

<p>Na anderhalf jaar proberen wilden mijn man en ik volgende maand eindelijk naar Nederland vliegen om ons traject in te gaan. ( Wonen / verblijven eigenlijk in het buitenland ). Sinds mijn laatste menstruatie , heb ik alles maar los gelaten. De hoop opgegeven.En geaccepteerd dat wij ook hulp nodig hebben . Ik heb een onregelmatige cyclus , maar de menstruatie zelf is wel altijd regelmatig en normaal. Mijn langste cyclus ( en dat is maar 1x voor gekomen is 44 dagen ) Mijn kortste 31 dagen . En mijn gemiddelde is 36 dagen . Ik zit inmiddels op dag 47 . Ik heb nog niet het gevoel dat ik ongesteld zal gaan worden . ( Normaal voel ik dit veilloos aan een paar dagen eerder ) Wel heb ik vrijwel alle symptomen van een mogelijke zwangerschap . Ik heb zojuist getest ( niet met ochtend urine , ) en die test was duidelijk negatief . Ik probeer zo realistisch mogelijk te blijven  . Ik probeer zo realistisch mogelijk te blijven maar ik voel me zo anders dan normaal . Is het mogelijk dat ik nu nog negatief zou kunnen testen ? Wel weet ik dat mijn zus bij haar zwangerschap ook tot ver negatief testte , en er pas achter kwam tijdens een bloed onderzoek . Ik weet echt niet meer wat ik moet denken . Maar stiekem heel stiekem heb ik toch een sprankeltje van hoop . Morgen zal ik testen met ochtend urine . Oei , ik weet eigenlijk ook niet waar ik nu precies om vraag .. zou het mogelijk kunnen zijn dat ik alsnog zwanger ben ? Heel veel liefs , Mij  </p>

Ja, het zou kunnen. Maar de kans is ook aanwezig dat je cyclus toch langer duurt door evt stress/drukte zeg het maar. Beste is als je symptomen hebt inderdaad blijven testen, en anders als ze negatief blijven een bloed onderzoek vragen bij de dokter. Ik hoop dat het positief is voor je, zou fantastisch zijn als jullie het al een tijd proberen. Succes ?

Is een spannende periode. Ik zit er ook in. 6 dagen over tijd. Vrijdag moet ik testen en als nog negatief is bloed prikken. Spannend spannend

[quote quote=10428928]Helaas nog helemaal niks. Geen bloeding geen positieve test[/quote]Wat onwijs vervelend. Heb je wel het gevoel dat je menstruatie eraan zit te komen? Of andere symptomen?

Terug
Bovenaan