<p>Na anderhalf jaar proberen wilden mijn man en ik volgende maand eindelijk naar Nederland vliegen om ons traject in te gaan. ( Wonen / verblijven eigenlijk in het buitenland ). Sinds mijn laatste menstruatie , heb ik alles maar los gelaten. De hoop opgegeven.En geaccepteerd dat wij ook hulp nodig hebben . Ik heb een onregelmatige cyclus , maar de menstruatie zelf is wel altijd regelmatig en normaal. Mijn langste cyclus ( en dat is maar 1x voor gekomen is 44 dagen ) Mijn kortste 31 dagen . En mijn gemiddelde is 36 dagen . Ik zit inmiddels op dag 47 . Ik heb nog niet het gevoel dat ik ongesteld zal gaan worden . ( Normaal voel ik dit veilloos aan een paar dagen eerder ) Wel heb ik vrijwel alle symptomen van een mogelijke zwangerschap . Ik heb zojuist getest ( niet met ochtend urine , ) en die test was duidelijk negatief . Ik probeer zo realistisch mogelijk te blijven . Ik probeer zo realistisch mogelijk te blijven maar ik voel me zo anders dan normaal . Is het mogelijk dat ik nu nog negatief zou kunnen testen ? Wel weet ik dat mijn zus bij haar zwangerschap ook tot ver negatief testte , en er pas achter kwam tijdens een bloed onderzoek . Ik weet echt niet meer wat ik moet denken . Maar stiekem heel stiekem heb ik toch een sprankeltje van hoop . Morgen zal ik testen met ochtend urine . Oei , ik weet eigenlijk ook niet waar ik nu precies om vraag .. zou het mogelijk kunnen zijn dat ik alsnog zwanger ben ? Heel veel liefs , Mij </p>