Kan ik zwanger zijn?

<p>He dames!</p><p>Ik heb echt even jullie hulp nodig. Wellicht heeft één van jullie dit ook meegemaakt? Zo ja, hoe is het bij jullie afgelopen?</p><p>Ik ben vorige week ziek geweest. Het leken zwangerschapssymptomen te zijn maar achteraf is een griepje toch aannemelijker geweest. Mijn cyclussen zijn redelijk onregelmatig maar de laatste maanden wel meer stabiel. (Voorheen tussen de 26 en 34 dagen en het laatste half jaar zo tussen de 27 en 31 dagen) ik heb deze maand op dag 28 een bloeding gehad ik ging dus uit van mijn menstruatie. Deze bloeding heeft maar een halve dag geduurd en was voornamelijk bruin en 2 x knalrood. Echter was het te weinig voor een menstruatie voor mijn gevoel en te veel voor een eventuele innesteling. Tevens ook erg laat voor een innesteling denk ik? Omdat ook de klachten aan blijven houden heb ik gisteren voor de zekerheid een test gedaan (1 dag na de bloeding) ik denk hier een streepje op te zien. Deze kwam vrijwel gelijk maar is zo licht dat ik twijfel of het wel echt een streepje is. Ik moet deze in het daglicht houden om te kunnen zien. Het is een test van sensitest extra gevoelig en geven op de site aan dat deze geen inddroogstreepjes hebben en kunnen meten vanaf 10Ui. Vanmorgen, 1 dag later heb ik nog zo'n test gedaan. Hierbij alweer het zelfde. Een hele vage 2e lijn enkel te zien in daglicht. Voor mijn gevoel zou het allang een knalstreep moeten zijn als het echt om een zwangerschap zou gaan? Ik wil nog een week afwachten en opnieuw een test doen. Maar we zijn al 22 maanden bezig en wil geen week rondlopen met valse hoop? heeft iemand van jullie dit al eens meegemaakt? Hoe is dit afgelopen?</p><p> </p>
 
Probeer eens te testen met een ander merk. Ik weet nog toen ik zwanger was van mijn dochter dat de ene test een duidelijke streepje gaf dan de andere. Ook heb ik toen ik de allereerste keer teste bij mij dochter een verkeerde test. test gaf 1 streepje ipv twee (wat betekend niet zwanger), aar had ook geen controlestreep. volgende dag wel een positieve test.Welke bij mij erg goed werkte waren de kruidvat en dan de early. De verkeerde test had ik dacht ik met een etos huismerk, maar dit weet ik niet helemaal zeker.Hoop voor je dat je zwanger bent. mocht het zo zijn, alvast gefelicteerd.
 
Ik testte pas op dag 52 van mijn cyclus met een heel licht streepje die je alleen kon zien met heel goed licht positief. Ik had eind januari flinke koorts en keelontsteking. Ik weet niet of daardoor mijn ovulatie extreem laat was, maar het kan dus wel. Bloedingen kunnen ook meerdere oorzaken hebben. Meestal als je daarbij geen erge buikpijn heb is het vaak niet zo erg volgens mij. 
 
Ik zeg een voorzichtige gefeliciteerd ! Als je heel zeker wil zijn kan je de digitale van clearblue gebruiken. Daar staat gelijk het woord ‘zwanger’ of niet. Nadat ik een heel licht streepje op de 2e dag had getest. Gebruikte ik gelijk clearblue en was gelijk duidelijk. 
 
Ik hoop voor je dat je zwanger ben! 
 
Dankjewel voor jullie reacties! Wat bijzonder zeg. Hopelijk is dit bij mij ook het geval maar om teleurstelling te voorkomen probeer ik ervan uit te gaan dat het niet zo is.. al geeft dit wel een beetje hoop! Ik heb een digitale test van clear blue besteld. Geen gedoe meer met streepjes aflezen! Haha Ik ga deze Maandag doen. Dan is de laatste dag van mijn langste cyclus die ik ooit heb gehad. Ik ga ervan uit dat het dan wel duidelijk zou moeten zijn. Wordt een héél lang weekend! Grrr
 
Spannend! Ik snap dat je zo denk om teleurstelling te voorkomen. Ik hoop zo voor je dat je zwanger bent. Laat je het ons weten? ? 
 
He meiden,
Ik heb vanmorgen een clearblue test gedaan. Ik zag dat ik toch al een dag over mijn langste cyclus was. Helaas niet zwanger. Toch schijnbaar mijn menstruatie geweest van 1 dag. Op naar ronde 23 ?
 
Terug
Bovenaan