Kan ik zwanger zijn?

<p>Hoi. Ik ben de eerste pil vd strip vergeten in te nemen. Dit was 1,5 week geleden. Ik dacht dat dit een niet heel groot probleem zou zijn, maar toch voelt t niet goed. Sinds 3 dagen heb ik veel hoofdpijn & last van steekjes in de onderbuik. Ik heb in de dagen voor & na het vergeten wel gemeenschap gehad. Ik weet dat alleen een test het kan bewijzen, maar ik moet pas over 2 weken ongesteld worden. Wat denken jullie? Het was (natuurlijk) week 1 van de pilstrip. </p>
 
Hoi,
De kans lijkt mij klein. Maar je weet het natuurlijk nooit... Wat je al zegt, nog eventjes wachten totdat je kan testen. Je lichaam kan je ook voor de gek soms houden!
Succes!
 
De kans is echt minimaal, ik zou me er niet teveel zorgen over maken. De kans op zwangerschap zit hem vooral in sex op je vruchtbare dagen en niet of je rond het vergeten sex hebt gehad..
 
Hi, 
 
De eerste pil van de strip zeg je? Dus net na je menstruatie? In principe ben je dan niet vruchtbaar. En als je daarna ook nog eens gewoon de pil hebt geslikt zou ik me geen zorgen maken. Kans is wel heeeel klein. Succes!
 
De pillen tegenwoordig zijn zo goed 'afgesteld' dat 1x een pil vergeten geen probleem is. In principe zou je dat op internet of de bijsluiter moeten kunnen vinden. Maar het is natuurlijk nooit een garantie! Ik acht de kans zeer klein, dus gewoon even afwachten tot je een eventuele test kunt doen of natuurlijk gewoon lekker ongesteld wordt ;)
 
Ik ben ooit eens tijdens de pil strip zwanger geraakt..was hem 1x vergeten! Ik kwam erachter omdat de pil tegenovergesteld ging werken.. dus toen getest..2x uitslag een tijfel geval en in de 3e week knal positief! Helaas afwachten dus.. 
Succes!
 
Terug
Bovenaan