kan ik zwanger zijn?

Hallo meiden,

Sinds september 2003 ben ik gestopt met de pil en vanaf 1 juni 2004 proberen we zwanger te raken. Ik heb eigenlijk al m'n hele leven een zeer regelmatige cyclus (meestal 26 dagen, en echt maximaal 28 dagen).
28 juni was mijn NOD en ben tot op heden nog niet ongi geworden.
Heb al een aantal testen gedaan maar allemaal negatief. Kan ik zwanger zijn?Of wat kan er anders aan de hand zijn?
Heeft iemand ook een dergelijke ervaring?
Groetjes Irma
 
Hallo Irma,
Eenzelfde ervaring als jij heb ik (nog) niet, maar mijn situatie is zoals beschreven in mijn vraag in dit forum. Wij proberen ook vanaf begin juni zwanger te raken en ik voel me nu ook anders (opgeblazen gevoel in mijn buik), ik heb meer afscheiding en lijk innestelingsbloed te hebben verloren. Spannend! Heb jij ook deze verschijnselen?
Groetjes, Esme
 
He Esme,
Ik ben 2 weken lang ontzettend misselijk geweest, zelfde gevoel als wagenziekte. Dat is nu helemaal over. Ik heb sinds een poosje inderdaad ook meer afscheiding.
Op dit moment (sinds gisteravond) ben ik ontzettend moe en heb ik het steeds warm (ik temperatuur niet dus weet niet of dat echt zo is). Maar ik kan ook tegen een griepje aanzitten. Ik breng deze verschijselen niet in verband met een zwangerschasp, vanwege de negatieve testen. Het lijkt mij dat die zw.verschijnselen juist onstaan door verhoogd HCG.
Spannend allemaal he??
Irma
 
Terug
Bovenaan