Kan ik zwanger zijn?

<p>Hoi iedereen,</p><p>Ik ben ondertussen 26 dagen overtijd (ik had rond 1 december ongesteld moeten worden). Nu vraag ik mij af, kan ik zwanger zijn?</p><p>Ja ik heb meerdere keren seks gehad, maar was alle tijden met condoom.</p><p>Ik heb ook het idee dat ik last heb van kwaaltjes zoals :</p><p>- Opgeblazen gevoel, misselijkheid (niet spugen), hoofdpijn, groeiende borsten, steken in mijn buik, geen zin meer in seks en noem maar op.</p><p>Maar nu heb ik 2 weken geleden getest, en toen kwam er negatief uit. Maar die test was al oud en niet van een heel betrouwbaar merk.  </p><p>Zoals je misschien al merkt maak ik mezelf dus helemaal gek met de gedachtes en ik dacht ik ga eens aan mijn mede mens vragen of ze er ervaring in/mee hebben.</p><p>Wat vinden/denken jullie?</p><p> </p><p>Groetjes,</p><p>Debora</p>
 
Nou, meer omdat ik denk dat ie weer negatief wordt. Omdat die andere redelijk recent was.  En ik heb gelezen dat je (heel zeldaam) negatieve tests kan krijgen terwijl je wel zwanger bent.
 
Terug
Bovenaan