kan ik zwanger zijn??

A

Anoniem

Guest

Hey lieve mensen allemaal,

Ik heb even een vraag. Ik heb sinds een paar dagen last van brandend maagzuur, veel hoofdpijn en mijn tepels doen pijn. Mijn eisprong heb ik al gehad dus...   Ik voel me op de een of andere manier anders, hoe kan ik niet vertellen maar het is anders ha ha. Ik heb 26 april mijn nod dus ik moet nog ff wachten maar ik vraag me af of ik zwanger kan zijn. Mijn beste vriendin had tijdens haar zwangerschap ook veel last van brandend maarzuur en dat was in het begin vooral.

Weten jullie het dan mag je het mij vertellen ha ha.

Nou ja ik moet denk ik gewoon ff afwachten. Maat iig bedankt voor het lezen en een evt reactie.

Liefs droopy23

He Droopy,
Yep, kan zeker!
Bij mij is brandend maagzuur ook één van de eerste verschijnselen.
Nou twijfel ik bijmezelf wel eens of dit ook komt door die gruwelijke zenuwen zo rond mijn nod.
Zal duimen,
Liefs Anne

Hey

Droopy

Van mijn eerste had ik precies de zelfde verschijnselen

wil je geen valse hoop geven

maar het lijkt er wel erg op dat je mama word

of kan ik dit nu beter niet zeggen

groetjes natasja

O, is hoofdpijn ook een voorkomend verschijnsel?   Ik barst er sinds gisteren van. Ik had het toegeschreven aan dat ik de afgelopen week zo moe was.
Dat maagzuur heb ik dan weer niet.
Dat is ook het lastige, al die verschijnselen kunnen ook op zoveel anders duiden.
Kunnen ze niet gewoon 1 verschijnsel in het eerste begin uitvinden dat heel duidelijk is? Hoeven we niet zo te twijfelen

Ik help met je mee hopen!!

hallo,

Ik was deze week vier dagen overtijd en kreeg toen last van hoofdpijn,
ik was de tijd daarvoor ook erg moe en moest zelfs middagdutjes doen om
de dag door te komen. Maar na die hoofdpijn kreeg ik vage buikpijn en
last van mijn onderrug. Bij mij is het dus niet goed afgelopen nadat ik
hoofdpijn kreeg, maar als je verder geen klachten hebt als rug of
buikpijn dan zou het wel eens zo kunnen zijn dat het toch is. Dit is
echt niet bedoeld om je bang te maken, want ik hoop echt dat het raak is.

Ik wens je heel veel succes en hoop wel dat je snel van die hoofdpijn
af bent, want dat is echt vervelend. Ik zal voor je duimen!!!

liefs leeuwtje

Hoi, hoi................

Het zou best eens kunnen, maar dan heb je wel erg vroeg de verschijnselen.
Soms houd je lichaam je ook vreselijk in de maling, dan krijg je die verschijnselen die je misschien wel graag zou willen hebben???
Niks zo onvoorspelbaar als een vrouwenlichaam!

Je kunt alleen maar afwachten tot je NOD en dan een testje doen......... en dan weet je het pas zeker. Dus inderdaad nog eventjes geduld en ik zal voor jullie  dat het resultaat positief is! Toi toi toi!

Groetjes,

SUUS

Hoi

Zwangerschapskwaaltjes krijg je pas na een week of 6, als je ze krijgt. Dit hoeft namelijk niet. En brandend maagzuur heeft meer met de spanning te maken. Een zwangere vrouw krijgt last van brandend maagzuur omdat haar maag in de verdrukking komt. Dan loopt het maagzuur dus weer uit de maag omhoog. Aangezien je nu nog geen kindje kan hebben wat ruimte inneemt, heeft het niks met een eventuele zwangerschap te maken. Toen ik zwanger wilde worden had ik elke maand zwangerschaps verschijnselen. Helaas is dit meer psychisch dan lichamelijk.
Natuurlijk hoop ik wel voor je dat je zwanger bent! Veel sterkte tot 26 april!

Terug
Bovenaan