Kan ik zwanger zijn?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!!,

Ik heb een vraagje en hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb volgende week (23 mei) mijn NOD en heb vandaag wat bruinige afscheiding en pijn onderin me buik. Zou ik nu zwanger kunnen zijn of zou het wat anders zijn?

Groetjes van mij....

Ook heb ik al een paar dagen last van meer afscheiding als normaal (gewoon wittig).

Hoi,

geen idee, ik zit met hetzelfde. vandaag mijn nod, gisteren wat bruine afscheiding en pijn in mijn buik, maar geen ongi te bekennen......

Kan innestelingsbloed zijn, heb ik net gelezen.....
spannend! Duim voor je. En voor mij!

Liefs, Mienetje

Ja ik zal ook zeker duimen voor je!! Gelukkig ben ik niet de enige met die klachten en is er iemand met wie ik dat kan delen... Ik ben de laatste 3 dagen ook savonds vaak misselijk, zou dat zo vroeg al kunnen??

geen idee!!! Weet wel dat we onszelf aardig voor de gek kunnen houden en van alles kunnen voelen zonder dat we daadwerkelijk zwanger zijn.

Maar zou best kunnen dat het raak is bij je hoor.
Lang nog het dan tot 23 mei (dan is toch je nod?).

Succes!
Mienetje

ja 23 mei NOD volgende week dinsdag dus, daarom vroeg ik me af of je nu al verschijnselen zou kunnen hebben , maar je nog niks op een test kan zien.. hoop ook dat het raak is hoor en voor jou natuurlijk ook!!

nee geen ervaring...
kan wel innesteling zijn...maarja zoals Mienetje al zei...je lichaam kan je echt heel erg voor de gek houden...
dus ik hoop het natuurlijk echt voor je dat je zwanger bent...maar probeer jezelf niet gekker te maken dan je lichaam al doet!

Ik zal voor zowel jou als Mienetje duimen!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan