Kan ik zwanger zijn???

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik zal me even voorstellen, ik ben hier nieuw, 27 jaar en ik woon samen. Ik ben eind november met de pil gestopt, maar tot nu toe is het nog niet raak.
Ik heb een cyclus van gemiddeld 29 dagen en voordat ik met de pil begon (toen was ik 17) had ik een onregelamtige cyclus, maar het laatste half jaar nadat ik met de pil ben gestopt is het eigenlijk heel regelmatig.
Ik ben tot nu toe 1 keer 3 dagen over tijd geweest, maar dat is mijn max...

Nu ben ik inmiddels een week overtijd (vandaag 7 dagen over tijd om precies te zijn) Ik heb woensdag een testje gedaan, maar toen was ik maar 2 dagen over tijd en die was duidelijk negatief (helaas!!). Maar nu ben ik nog steeds niet ongesteld en heb ook geen buikkramp o.i.d. (vorige week wel af en toe 3 minuutjes eventjes kramp gehad, maar dan verdween het weer). Verder heb ik een klein beetje last van duizeligheid af en toe en iets gevoelige tepels. Die duizeligheid kan misschien ook komen omdat ik het erg druk heb op mijn werk...
Ik heb nog niet weer een test gedaan, maar zou ik misschien wel zanger kunnen zijn???

Ik hoop het zo, maar ik kan ook niet geloven dat het zo zou kunnen zijn...

Wat denken jullie zou ik heel misschien toch zwnger kunnen zijn???

Groetjes

Hoi hoi,

Het zou inderdaad kunnen dat je zwanger bent. Ik zou even een paar dagen wachten en dan opnieuw testen. Het kan nl. zijn dat je nog niet genoeg hormoon in je urine hebt waardoor de test negatief is. Maar het blijft gissen hoor, het is bij iedereen toch weer anders. Dus gewoon over een paar dagen opnieuw testen en dan hopelijkpositief.
En dat je ongi dus maar lekker weg moet blijven daar gaan we voor natuurlijk.
Heel veel succes ik zal voor je duimen en laat je het ons weten als je nieuws hebt?

Hoi,
Denk ook dat het best zo kan zijn ja..
Alleen is het inderdaad pas zeker als de test dat aangeeft..
Geduld...en gewoon nog een keer testen over een dag of 3 ofzo..en wie is het  dan wel duidelijk he!
Succes, en ik hoop voor je dat het raak is..
We horen het wel he?
Groet R

Dankje voor jullie reacties!

Maar okay nog een paar dagen wachten dus met testen, wel moeilijk hoor, dat wachten!!

Ik ga jullie op de hoogte houden verder hoor!

P.S. stiekem was ik van plan om morgen ochtend nog eens te testen, maar ik ga dan nog maar aan paar daagjes afwachten!

Groetjes Jelka

Ik kon niet langer meer wachten, dus ik heb vanmorgen (woensdag)  weer getest, want ik ben nog steeds niet ongesteld (9 dagen overtijd en tot nu toe max 3 dagen overtijd geweest sinds ik in nov 2005 met de pil gestopt ben). Maar HELAAS!!!! geeft de test aan dat ik niet zwanger ben...

Echt balen, nou heb ik zoiets van laat me dan maar gewoon ongesteld worden, of kan er toch nog hoop zijn??
Ik heb getest met een test die ik van internet heb besteld ( mat care besteld bij zwangerschapstest.nu) of kan ik beter nog een keer met clear blue testen??

Ik baal heel erg!

Groetjes, Jelka

Hey,

Ja das wel raar hoor dat de test negatief was!!! Had je het met ochtendurine gedaan???
Ja zult nu wel balen kan ik goed geloven!!!
Je lichaam zit soms raar in elkaar hé!!!
Hoop toch dat je gewoon zwanger bent hoor!!!
Ga voor je duimen!!!

Liefs Sandy

Hoi,

Ja ik heb inderdaad beide keren met ochtendurine getest, dus tja...

Intussen nog steeds geen verschijnselen van een ongi die eraan zit te komen. Gisteren was ik wel onwijs duizelig....

Groetjes Jelka

Terug
Bovenaan