Kan ik zwanger zijn

<p>Okay lastig verhaal maar ga het proberen uit te leggen... sinds eind okt is me spiraal er uit heb daarna 2 x 28 cylcus gehad en netjes stipt ongi geworden.. laatste x was de eerste dag van m’n ongi 2jan... bij de laatste dag van m’n ongi heb ik sex gehad... maar partner is niet in me gekomen (enkel in het andere gaatje ??)  nu heb ik enkel over de 2 maanden sinds het verwijderen van me spiraal een aantal x de pil geslikt (lees geprobeerd en na enkele dagen al weer vergeten weet ook niet meer wanneer ?‍♀️) maar nu ben ik inmiddels 7 dagen overtijd... zouden de wondere de wereld nog niet uit kunnen zijn en dat ik zwanger zou kunnen zijn of denken jullie dat het haast niet mogelijk kan zijn...</p><p>had vorige week beetje last van krampen die leken op m’n ongi... maar heb nu gewoon weer witte vloed en wat dikke borsten.. wil nog een paar dagen wachten met een test voor t beste effect... maar stiekem ook benieuwd naar jullie mening </p><p> </p><p>groetjes san</p>

Serieus? Ongi? Vreselijk woord.. je hebt over je menstruatie dus. Als jij op de laatste dag van je menstruatie alleen gemeenschap heb gehad en daarna niet meer, kan het natuurlijk niet dat je zwanger bent. Weet je wanneer je ongeveer je eisprong hebt gehad? Als je rond die periode gemeenschap hebt gehad, KAN het zijn dat je zwanger bent. Maar aangezien je zegt dat je ook de pil hebt geslikt, lijkt de kans vrij klein. Als je al een paar dagen over tijd bent kan je het beste een test doen. Niemand kan vanaf hier bepalen of je zwanger bent of niet. 

... je kan niet zwanger worden van anale seks Als je toch denkt dat dat op een of andere wondere manier toch is gebeurt moet je een test doen, dan weet je het zeker 

Mijn 1ste zwangerschap is hij (ex) ook niet in mij klaargekomen. Ik slikte toen wel de pil maar dat heeft dus ook niet geholpen. Helaas eindigde deze zwangerschap in een miskraam bij 11 weken. Je kan het beste een test doen dan weet je het zeker. Anders even bloed laten prikken bij de huisarts. 

[quote quote=10290816]… je kan niet zwanger worden van anale seks Als je toch denkt dat dat op een of andere wondere manier toch is gebeurt moet je een test doen, dan weet je het zeker[/quote]
Nee het is niet dat ik denk zwanger te kunnen zijn van anale sex ?

Terug
Bovenaan