kan ik zwanger zijn?

A

Anoniem

Guest
hoi

we zijn nu 2 maanden bezig om zwanger te worden. ik ben al wel vanaf september gestopt met de pil. nou zou ik gisteren ongesteld moeten worden maar in het afgelopen weekend had ik echt het idee dat ik ongesteld moest worden. buikpijn en hoofdpijn echt de klachten die ik herken bij mij menstruatie. maar deze blijft tot nu toe uit en vanaf maandag heb ik nergens meer last van geen enkele reden om te denken dat ik ongesteld moet worden. en dit terwijl ik er normaal best veel last van heb. nu vraag ik me af of het in het weekend geen innestelling geweest kan zijn? maar ik had geen bloedverlies? moet dit altijd bij een innestelling, weet iemand dat. ik kan bijna niet wachten om te testen maar ook daar is het misschien een beetje te vroeg voor. gewoon afwachten denk ik.

nou hopelijk kan iemand mij meer informatie geven.

groetjes vickske

hoi hoi!

Zou gewoon doen wat je gevoel zegt. Je kan opzich n test doen, als die negatief is zou ik er na een paar dagen gewoon nog een doen! Wel spannend zeg!!
Hopelijk is t positief, hou ons op de hoogte!!

xx monique

fijn dat je zo snel reageerd.
ja misschien moet ik gewoon een test doen, maar ik had eigenlijk  afgesproken met mijn vriend dat ik zou wachten tot het weekend, maar zo lang kan ik niet meer wachten denk ik
ik hou je op de hoogte

gr vickske

Bij een innesteling hoeft er geen bloed vrij te komen.
Als ik jou was zou ik nog een paar dagen wachten met testen.

Ik wacht altijd zolang mogelijk.

fijn dat ik nu weet dat er niet altijd bloed bij de innesteling hoeft te zitten.

eigenlijk wil ik ook zo lang mogelijk wachten. maar ben zo ongeduldig.
kijk wel even hoe lang ik nog kan wachten

gr vickske

ik heb ook zo lang mogelijk gewacht met testen (anderhalve week) het is moeilijk en spannend, maar denk ook aan het voordeel dat als je later test het ook minder lang duurt tot de eerste echo....

en het is niet verkeerd in het weekend te testen, toen ik positief teste stroomde de adrealine zo hard door mijn lichaam, ik heb de hele nacht wakker gelegen... het gevolg.... "dag later zat ik gigantisch brak op mijn werk" hahahaha

SUCCES!!!!!!

zo had ik het nog neit bekeken dat je minder lang op je echo moet wachten is wel een goede. bedankt voor de tip

greotjes vickske

Terug
Bovenaan