Kan ik zwanger zijn

A

Anoniem

Guest
hello,

ik ben hier nieuw, klaartje is me naam.
Ben met me vriendje bezig om zwanger te raken
Ik hoop dat iemand wil en kan me vragen beetje kan beantwoorden.

De laaste keer dat we onveilig hebben gevreen was vorige week woensdag-donderdag 12   en 13 maart.
Mijn laaste menstruatie was 25 feb ongeveer 4 dagen lang dus tot 29 feb
Daarvoor 18-22 jan   en dec ook tussen de 20-22 .
Ik heb wel 31 jan een morning afterpil gehad maar werd gewoon 25 feb ongesteld dus.
ik weet niet of dat de boel in de war kan schoppen.

Ik moet dus eind deze week begin volgende week (hopelijk niet) me periode krijgen.
Maar ik had beetje uitgerekend, is er een goede kans dat ik zwanger ben?

Ik had wel trouwens gisteren test gedaan maar daar uit bleek niet van etos maar volgens zo een uitrekenkalender was me innesteldag ook pas rond de 18 ofzo?

Sorry als het erg warboellig over komt.

Liefs en bedankt als je wil antwoorden!

Hoi Klaartje

Alles kan, ik zou het zo niet echt weten, want ik ben ook nog niet helemaal thuis in die uitrekenmethodes.
Maar…. als je zwanger wilt worden…. waarom heb je dan een morning-after pil geslikt???????

Groetjes, Mickje

hey!

ja op dat moment dacht ik dat moet ik doen ofzo...
Maar heb er echt spijt van anders had ik maybe gewoon al 3 maanden zwanger kunnen zijn...
vandaar dat we nu ook onveilig zeg maar vrijen.
Ik hoop echt dat het ik het nu wel ben.

ben je ook bezig met zwanger worden?

liefs

Ja, wij zijn nu bezig voor ons eerste kindje, maar allemaal nog heel pril (begin maart gestopt met de pil).
Uit jouw verhaal begrijp ik dat jij de pil niet geslikt hebt,dus als een regelmatige cyclus hebt (die kan na het stoppen met de pil nogal eens erg onregelmatig zijn in het begin) kan je wel een beetje in de gaten houden wanneer je vruchtbaar bent en dus aan de slag kunt gaan  En dan is het maar afwachten tot je NOD.....! Geldt dus ook voor nu... even afwachten!

Veel succes ermee!!

Groetjes, Mickje

Heeeey!

oow oke, ik hoop voor jullie dat er maar snel een derde komt!
ja klopt ik heb al jaren niet meer de pil geslikt!
Dus was, ik heb het nooit bij gehouden me cyclus maar meestal einde van de maand, afgelopen maanden wat ik me kan herinneren haha..
ja ik hoop het zo!

Jullie ook veel succes en hoop me op de hoogten haha ;-)

Een derde??? We zullen eerst maar met de  éérste beginnen he!
(je zal toch maar een drieling ineens krijgen... amai.... )

hhahahhaa schat ik bedoel, jullie dan met een kleintje totaal dan met ze drieen haha beteje slecht verwoord hahah!
sorry!

zekersss drieling oew

Terug
Bovenaan