Kan ik zwanger zijn?!

<p>HoiHoi,Even korte uitleg..  Ik zit al 5 jaar aan de pil en ik weet dat ik heel erg vruchtbaar ben vandaar deze onzekerheid.  <br />– Do 8 Okt seks gehad</p><p>– Vrij/Zat  9/10 Oktober pil vergeten, doordat ik nachtdienst had en nachtdiensten niet gewend ben??‍♀️</p><p>-  Zo 11 Oktober pil genomen</p><p>– Ma 12 Oktober stopweek</p><p>– Do 15 Oktober pil genomen en uitgespuugd wel genomen binnen de 12 uur.</p><p>– Ma 19 Oktober licht bruin bloed</p><p>– Di 20 Oktober licht bruin bloed / afscheiding</p><p>– Wo 21 Oktober bruine afscheiding en veel meer poepen dan anders, gewoon 2 a 3x in een uur (normaal 1x op een dag of om de dag 1x) </p><p>Kan het zijn dat ik zwanger ben? Als ik kijk naar de tijd van bevruchting en innesteling zou het mogelijk zijn. </p><p>Het zou niet handig zijn, maar zeker welkom!?    </p>

normaal gesproken houd een pil natuurlijk een eisprong tegen... maar je bent wat vergeten (moet zeggen wel enorm dicht tegen je stopweek aan) Ik dacht altijd dat in de 3e week van slikken dat een pil vergeten minder 'erg' was

Het enigste hoe je antwoord krijgt is om een test te doen!
moet zeggen dat je stopweek ook wel erg kort is (3 dagen?)

De test is nu nog negatief, vergeten erbij te zetten. 
Als het wel innestelingsbloed is kan ik na 1-2 weken positief testen.
Stopweek is inderdaad kort, ik dacht ik hou de Donderdag aan, misschien ben ik dan nog save .

Ohja, en nog iets.. Ik slik normaal 2 strippen.  Nu omdat ik zo rommelig ben geweest, heb ik de strip niet afgemaakt ik zat in week 2 van de strip. En was nog bezig met de 1e strip.
??‍♀️ Niet heel erg slim, heb er een rommeltje van gemaakt?

oooh dat is natuurlijk ander verhaal, week 2 is de week van de eisprong dus dan zou je af moeten wachten tot twee weken  na een evt. eisprong.. dat zou na komend weekend zijn?

Terug
Bovenaan