Kan ik zwanger zijn?

<p>2Hallo allemaal,  Volgens mijn kalender was mijn vruchtbare periode 13nov t/m 18nov. Is een schatting weet het niet zeker, mijn cyclus is namelijk niet precies.  13de: geklust (ochtend)  14e: geklust (nacht na 00:00) veel slijmsliert en slijm gehad deze dag, daarna niet meer alleen 1 dag.  15e: geklust ( nacht na 00:00) 16e: NIET geklust 17e: geklust (na 00:00) paar uur voor de eisprong dus volgens mijn kalender 18e moest volgens kalender mijn Eisprong zijn, We hebben deze dag NIET geklust, had wel in de ochtend paar keer tijdens plassen lichtroze bloed bij het vegen. En 2 druppels bruine bloed in mijn onderbroek? Heeft paar uur geduurd, was heel licht.  Nu is mijn vraag was dit nou ovulatiebloeding?   Hoe groot is de kans dat ik zwanger word?</p><p style="text-align: right;">     </p>
 
Tja gezien je behoorlijk veel geklust hebt doe dagen zou het prima raak kunnen zijn. Maar ach,je weet het pas zeker over een ruime week als he voorzichtig kan gaan testen. Je zit nu in de dagen van onzekerheid en afwachten, daar doe je weinig aan ;)

Ik ben nu 9 weken zwanger van een 3e kindje. Bij al m'n kinderen was het in de 1e of 2e ronde al raak, we klustten dan ook zo'n beetje elke dag in mijn vruchtbare periode. Maar er zijn ook genoeg mensen die exact hetzelfde doen en waarbij het gewoon maaaanden duurt voor het raak is, dus je kan er niks over zeggen. De één is in 1x zwanger bij de ander duurt het een jaar..
 
Gefeliciteerd met jouw zwangerschap ?
Ja het is per persoon anders. Het is kwestie van afwachten. Maar vond die bloeding alleen raar nooit eerder gehad.
Dacht misschien de eisprong toch eerder gehad en was dit de innesteling? Ik blijf hopen dat het gelukt is. 
 
Terug
Bovenaan