kan ik zwanger zijn...?

Hallo zwangeren,

Ik heb een vraagje. Namelijk: Ik heb sinds drie dagen last van mijn borsten ( rechts meer dan links). Ik zit op dag 28 van mijn cyclus. Heb meestal een cyclus van zo'n 33 - 34 dagen. Ben voor het laatst ongi geweest op 9 juli en zou mijn vruchtbaarste dag op 28 juli moeten hebben. ( volgens de berekening) Nu hebben we rond die dagen veel geklust... En nu heb ik al drie dagen last van mijn borsten. En kwam er gisteren achter dat ik veel wit-slijm verloor. Ook voelde dit niet prettig. Duidt dus op een infectie. nu heb ik gehoord dat je daar ook sneller kans op hebt tijdens een zwangerschap?!

Wie o wie komt dit bekent voor? Wij willen wel zwanger raken, maar zijn er niet echt bewust mee bezig! maar is van harte welkom. Zelf heb ik drie jaar geleden een mk gehad! Zelf denk ik dat mijn lichaam me weer eens voor de gek houdt.

Lieve groet, Dromertje
 
hoi dromertje,

het zal best kunnen dat je zwanger bent, maar het kan ook zijn dat je lichaam je voor de 'gek' houdt. ik ben nu 6 weken zwanger en ik merkte het (achteraf) vooral omdat ik alles beter rook en omdat ik geen zin meer had in chocolade.
maar met een test weet je het zeker.
hopelijk heb je positief nieuws
 
hallo dromertje

Ik hoop dat je zwanger bent meid ,zo was het ook bij mij toen ik zwangerraakte en nu ben ik 31 wk
Ik durfde alleen niet te testen ,pas na een maand hahah. maar ik hoop echt dat je zwanger bent ..

 
Hoi,
De testen van kruidvat eigen merk zijn aan te bevelen, zodra je je urine gedruppeld hebt zie je bijna gelijk al of je zwanger bent en duidelijk! Dus ik zou denk ik testen als je er onzeker over bent.
 
hallo,

bedankt voor jullie reactie's. Maar ik wacht het eerst nog even af tot volgende week. Dan zou ik ongi moeten worden. Wel heb ik nog steeds erg gevoelige borsten. Ook dit heb ik wel eens vaker, dus ben bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt! ik hou jullie op de hoogte.

lieve groet, dromertje
 
Ben ik weer...

Heb nog geen test gedaan.
Maar heb wel mega last van mijn borsten! Gisteren vooral in mijn linker borst had ik steeds een stekende pijn. morgen moet ik ongi worden... Als ik het weekend nog niet die duiveltjes heb gezien ( haha) dan gooi ik er een testje tegen aan. Want weet uit ervaring dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden. Ik hou jullie zoals beloofd op de hoogte!

doeg!
 
Terug
Bovenaan