A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal,
ik ben Marjolein en ben 28 jaar en slik de pil al vanaf mijn 15e.
ik ben de laatste 2 maanden wel totaal 3 pillen vergeten. dit verdeeld over een paar weken.
Nu ben ik toch wel een beetje zenuwachtig want....
vorige week donderdag slikte ik mijn laatste pil, en ik had maandag ongesteld moeten worden.
het is nu donderdag maar ben nog steeds niet ongesteld.
wel heb ik wat pijn in mijn onderbuik, maar het is een andere pijn dat dat ik ongesteld moet worden.
ik heb de laatste tijd ook al het gevoel dat de de stand en houding van mijn buik anders is en voelt.
ik heb ook vaak na het eten last van misselijkheid.
en ben wat moe de laatste tijd.
wij zouden het helemaal niet erg vinden om zwanger te zijn. want het was al de bedoeling om binenkort te stoppen met de pil.
Nu heb ik al helemaal besloten de pil niet meer te slikken. maar dat staat hier los van.
zal ik een test doen of nog wachten.
ik ben Marjolein en ben 28 jaar en slik de pil al vanaf mijn 15e.
ik ben de laatste 2 maanden wel totaal 3 pillen vergeten. dit verdeeld over een paar weken.
Nu ben ik toch wel een beetje zenuwachtig want....
vorige week donderdag slikte ik mijn laatste pil, en ik had maandag ongesteld moeten worden.
het is nu donderdag maar ben nog steeds niet ongesteld.
wel heb ik wat pijn in mijn onderbuik, maar het is een andere pijn dat dat ik ongesteld moet worden.
ik heb de laatste tijd ook al het gevoel dat de de stand en houding van mijn buik anders is en voelt.
ik heb ook vaak na het eten last van misselijkheid.
en ben wat moe de laatste tijd.
wij zouden het helemaal niet erg vinden om zwanger te zijn. want het was al de bedoeling om binenkort te stoppen met de pil.
Nu heb ik al helemaal besloten de pil niet meer te slikken. maar dat staat hier los van.
zal ik een test doen of nog wachten.