kan innesteling nog 11 dagen na je ei?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,
Ik heb net een miskraam achter de rug, nu bijna 6 weken geleden en nu is mijn hele cyclus dolgedraaid. Normaal gezien heb ik op 3 mei mijn NOD , dit wil dus zeggen dat mijn RD nog 3 dagen weg zijn, eerst dacht ik dat het morgen zou zijn, maar als ik 14 dagen vanaf mijn ei tel dan kom ik op 3 mei uit. De vorige keer had ik de innesteling 10 dagen na mijn ei, en nu heb ik net zoals toen spotting, alleen is het vandaag 11 dagen na mijn ei. Maar mijn temp is nog steeds hoog, en het zijn echt maar minuscule drupjes, geen vegen. Het ziet er net hetzelfde uit als de laatste keer, en toen was ik zwanger. De meeste mensen hebben hun innesteling 9 dagen na hun ei, en alles binnen 7 tot 10 dagen is normaal, maar er zijn ook mensen die daarvoor al innesteling hebben. Zou het ook 1 dag later kunnen zijn, of is misschien een vroege start van mijn RD, maar zou mijn temp dan niet omlaag gegaan zijn?
Kan iemand mij helpen? Ik haal me waarschijnlijk weer gewoon dingen in mijn hoofd.

Hoi mamasita

Dat zou best kunnen hoor. Ik las van de week op een ander forum een vraag aan een vk wanneer er een innestelingsbloeding kan ontstaan. Het kan zelfs nog 4a 5 weken na eisprong (als eitje bevrucht is) kun je nog een innestelingsbloeding krijgen. Dus wie weet is het raak.

Groetjes Sharine

Terug
Bovenaan