kan je al testen voordat je overtijd bent?

A

Anoniem

Guest
Ik moet wo 14 febr. ongesteld worden maar heb sinds gisteren vage klachten. Voelde me zo naief in de etos vandaag: Met een rood hoofd vroeg ik waar de zwangerschaptesten stonden en las toen dat je pas kan testen als je overtijd bent. heeft het zin om al eerder te testen of niet? of bestaan er testen waar ik niet van af weet. Ik ben ook zo groen op dit vlak!!!! heb alleen ingeprent gekregen over wat je moet doen om NIET zwanger te worden!

hoi hoi,

Je kan eerder testen maar als ik jou was zou ik nog even geduld hebben en nog ff een paar dagen wachten! Ik weet niet in welke ronde je nu bent?

Je lichaam kan je ook heel goed voor de gek houden!
De testen van kruitvat kunnen trouwens al wel snel zien of je zwanger bent.

Liefs Bontrie

hoi hoi meestal kan je beter af w8 tot je over tijd bent , ik ben zelf ook een groentje en ik deed het 2 weken gelden ook voor dat ik ongi moest maa die was negatief, en nu ben ik nog niet ongesteld ben nu een week en 3 dagen over tijd dus ik zit nu met een dubbele vraag snap je die van kruitvat en etos zijn het zelfde ik heb een keer bij een apotheek gehaald en die is gewon KUT sorry o te zeggen maar is nie duidelijk, ze hebben mij geadviseert om digitaal te nemen daar staat gewoon wel of niet zwanger en bij de normale krijg je een controle streepje die moet je zeker hebben anders is de test mislukt, ik hoop voor je dat het raak is . ik weet nie hoelang je bent gestopt met de pil maar ik had de eerste keer ook een gek gevoel voelde me ook niet lekker me lichaam was helemaal van streek, maar was niet zwanger, dat komt omdat je lichaam er nog aan moet wennen en bij mij was het ook merendeels om dat ik te veel mee bezig was, mijn lichaam hield me voor de gek , ik hoop nu dat ik dat niet heb ma ja , ik ben pas 3 maanden gestopt, dus ik zou als ik jou was ff w8 en gewoon niet aan denken , is makkelijk gezegt dan gedaan maar door aan t denken blijft je ongi uit , en dan koop je een test want je denkt dat je zwanger bent en dan ben je misschien niet en is dat misschie een teleur stelling, ik hoop dat je hier wat aan hebt veel s6 verder en ik duim voor je .

Ook ik heb de vorige keer een kruitvat test gebruikt, was toen 1 en 5 dagen over tijd maar beide negatief, ik werd de 6de dag voor 1,5 dag ongesteld ( was heel weinig ) normaal ben ik het 5 dagen.
Nu nog geen maand( cyclus ) verder ben ik moe, soms misselijk en noem maar op( lees mijn topic toch zwanger en ik weet het niet meer mijn tante zegt dat ik zwanger ben.)
Het kan ook goed na die 1,5 dag vloeien gebeurt zijn het was zondags over en hebben toen gewoon daarna gevreen.
Ik wil ook nu al testen maar want toch nog maar even af, kijken of ik deze keer wel ongi ga worden.
wens je sterkte en succes liefs.

Hai!!
Ook ik heb morgen mijn NOD en ik kon mezelf dus niet meer bedwingen..
Heb vanmorgen al een test gedaan terwijl in de gebruiksaanwijzing staat (heb ook een apothekerstest gebruikt) dat je pas vanaf je NOD testen.. Hij was negatief.. Had ook niet verwacht dat hij vet positief zou zijn maar ik d8.. als ik zwanger was dat je dan in ieder geval wel een licht streepje zou zien.. Nu weet ik het dus nog niet en heb ik mezelf alleen maar in meer verwarring gebracht.. Ik zie inderdaad ook wel of ik morgen ongesteld wordt, maar heb zo'n gevoel dat het door alle stress toch nog even uitblijft!! In ieder geval.. de moraal van dit verhaal hahah: Je kan beter even wachten...
SUC6!!

Terug
Bovenaan