hoi hoi meestal kan je beter af w8 tot je over tijd bent , ik ben zelf ook een groentje en ik deed het 2 weken gelden ook voor dat ik ongi moest maa die was negatief, en nu ben ik nog niet ongesteld ben nu een week en 3 dagen over tijd dus ik zit nu met een dubbele vraag snap je die van kruitvat en etos zijn het zelfde ik heb een keer bij een apotheek gehaald en die is gewon KUT sorry o te zeggen maar is nie duidelijk, ze hebben mij geadviseert om digitaal te nemen daar staat gewoon wel of niet zwanger en bij de normale krijg je een controle streepje die moet je zeker hebben anders is de test mislukt, ik hoop voor je dat het raak is . ik weet nie hoelang je bent gestopt met de pil maar ik had de eerste keer ook een gek gevoel voelde me ook niet lekker me lichaam was helemaal van streek, maar was niet zwanger, dat komt omdat je lichaam er nog aan moet wennen en bij mij was het ook merendeels om dat ik te veel mee bezig was, mijn lichaam hield me voor de gek , ik hoop nu dat ik dat niet heb ma ja , ik ben pas 3 maanden gestopt, dus ik zou als ik jou was ff w8 en gewoon niet aan denken , is makkelijk gezegt dan gedaan maar door aan t denken blijft je ongi uit , en dan koop je een test want je denkt dat je zwanger bent en dan ben je misschien niet en is dat misschie een teleur stelling, ik hoop dat je hier wat aan hebt veel s6 verder en ik duim voor je .