kan je bij beginnende zwangerschap ook geen last hebben van je borsten??

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal

Ik zou graag willen weten of ookgeen pijn aan je borsten kan hebben bij beginnende zwangerschap???
Heeft iemand hier ervaring mee en wanneer voel je eigenlijk beginnende zwangerschap kwaaltjes pas na 6 weken of al gelijk wanneer het eitje innesteld???

Groetjes van mij

Hoi Knuffel,

Je kan ook geen pijn in je borsten hebben. Ik heb dat hier vaker gelezen. Ikzelf had wel altijd pijn in m'n borsten maar dat zegt niet altijd wat.
En wanneer de kwaaltjes beginnen? Dat verschilt per persoon. Sommigen hebben meteen last en anderen hebben weer helemaal nergens last van. Voor zekerheid zal je dus toch je nod af moeten wachten en daarna testen. Vervelend he al dat wachten?  

Succes!
Dile    

Hallo,

mijn buurvrouw ( nu 3 maanden zwanger ) had totaal geen klachten.

Ik had geen pijnlijke borsten maar het gevoel of er warme waterzakjes in zaten haha   (heb gisteren positief getest.........had de verschijnselen ong anderhalve week voor mijn NOD)

Dus het kan idd dat je geen klachten hebt hoor

Bij mijn 1e zwangerschap had ik enorme gevoelige borsten en die zwangerschap ging helaas mis. Tijdens mijn 2e zwangerschap had ik helemaal geen zere/gevoelige borsten en die zwangerschap ging goed!! Het zal per vrouw wel verschillend zijn net als de andere klachten. Ben beide keren helemaal niet misselijk geweest.

Hoi!

Ik had bij mijn eerste zwangerschap geen last van mijn borsten. Als ik ongesteld moest worden voelde ik vaak wel een wat gevoelige pijn. Toen ik zwanger was dus juist NIET. Die pijn kwam na een week of   6 en was bij mij echt anders dan de gevoelige borsten bij het ongesteld zijn. Vreselijk pijnlijk, ik kon niet met blote borsten de trap oplopen, moest ze gewoon vast houden (heb wel een wat grotere maat). Ik had het gevoel dat ze uit elkaar klapten.

Liefs,

Ginger

Tot 15 weken heb ik geen last van mijn borsten gehad. Maar ik ken ook meiden die vanaf het begin hele pijnlijke borsten hadden. Verschilt dus per persoon. Persoonlijk vond ik het heel fijn dat ik er zelf geen last van had. Nu voel ik ze wel meer, ben 18 weken en  ze beginnen nu iets te groeien.

liefs Suus

Terug
Bovenaan