Kan je een negatieve test hebben en toch zwanger zijn?

Hoi dames ik heb even een vraag ik had ooit een miskraam en ik zat aan de spiraal en had een negatieve test nu denk ik weer zwanger te zijn maar heb ik nog steeds een negatieve test dus ik weet niet of dit kan? Maar een maar het was eigenlijk ongewenst deze zwangerschap als het zo is ik had dus de morning after pil geslikt na 72 uur dus te laat en kreeg een mini bloeding paar druppels daar na 4 weken had ik ook een bloeding van 2 dagen maar en ik dacht kan dat een innestelingsbloeding zijn? Dus toen een test gedaan negatief nu inmiddels 6,5 week zwanger als ik zwanger ben! Ik wacht op mijn echte menstruatie! Als iemand iets weet hier over zal ik dat fijn vinden Groetjes Meike xxx
 
als je nu al zo ver denkt te zijn, moet je onderhand wel een positieve test hebben. Ik ben van mening dat je cyclus van de leg is door de morning after. Wat overigens een normaal verschijnsel is.
 
Door gebruik van de pil verdwijnt hcg niet ineens. Als je zwanger bent maak je hcg aan, wat door een test te traceren is.
 
Waarom ga je er bij een negatieve test vanuit dat je zwanger bent? Na stoppen met anticonceptie kan ongesteldheid uitblijven.
Na 4 weken pas een innestelingsbloeding?
Je verhaal is wat verwarrend eigenlijk.
 
Terug
Bovenaan