kan je het nu al weten ????


Ben voor het laatst ong geweest op 24 januari.Kan je al met twee weken zwangerschapskenmerken hebben.
Heb last van van een drukkend gevoel in mijn buik alsof mijn buik in de weg zit, last van misselijkheid en ben snel moe en heb by lang staan last van mijn onderrug. Hier heb ik anders nooit last van heeft iemand hier ervaringen mee???
 
Nee, valt geen peil op te trekken. Kan ook gewoon PMS klachten zijn, of een naderende menstruatie die dit keer heviger voelt.

Alle kenmerken van een zwangerschap zijn dezelfde als een naderende menstruatie. Maak jezelf dus niet gek en ontspan.
 
Ik wist een week na de bevruchting dat ik zwanger was omdat ik me anders voelde. heb een test gedaan en die was positief. Was dus een week voordat ik ongersteld moest worden. Het kan dus wel, maar je kunt ook denken dat je de klachten voelt omdat je het graag wilt. Even afwachten dus. succes!
 
Nee, je kan nog geen klachten hebben, want volgens de vruchtbaarheidsberekeningen zo je nu pas enkele dagen bevruchtzijn en is het dus voor de symptomen veel te vroeg
 
Terug
Bovenaan