kan je in nesteling voelen

A

Anoniem

Guest
halo alemaal heb van daag alemaal krampen in me buik en heel erge pijn onderin in me rug zou dat kunen zijn dat je inesteling voel???? wie weet het liefs jolanda

Hoi Jolanda,

Ik vroeg mij precies hetzelfde af, gezien ook ik even heftige buikpijn had en als vanaf de ovulatie lage rugpijn... maar mij is door een arts verteld dat je dat niet kunt voelen! Zucht.... we moeten dus maar afwachten!

Sterkte en ik duim voor je!

X

Nou wie weet was die arts een man.. zo eentje die je ook verteld dat je je ovulatie in principe ook niet hoort te voelen. ehhhm wij weten wel beter.. hihi..

Ik had een week na mijn nod ook pijn in mijn onderbuik.. we duimen gewoon stiekem dat het een innesteling was!!

xxx - Juuls

zal voor julie ook alemaal duimen dinsdag mijn nod spanend liefs van jolanda

het kan wel natuurlijk, wie zal het zeggen....
we duimen

nou volgens mij voel je een ovulatie echt wel.. ik heb er eens op gelet de laatste paar keer, en elke keer heb ik zo'n twee weken na mijn ongi kramp en kan ik overal wel om janken! volgens mij komt dat echt door de ovulatie.. al die hormonen.. pfff...

jep!
ik ben nu voor de derde keer zwanger en heb alleen bij de eerste de innesteling niet goed gevoeld. achteraf klopte dat misschien ook wel: de eerstse werd een vroege miskraam met 6 weken.
ik heb het de andere twee keren gevoeld als een menstruatie achtige kramp op een moment dat dat in de cyclus  helemaal niet klopte. die rugpijn herken ik niet.
greet

Terug
Bovenaan