Kan je innesteling voelen?en zo ja wat zijn dan de symptomen?

A

Anoniem

Guest
Als ik nu zwanger zou zijn dan is vandaag mijn innesteling begonnen (volgens de calculator). Ik voel duidelijk pijnen in mijn buik en eileiders. Kunnen dit symptomen zijn van innesteling of voel je hier helemaal niks van?
Wie heeft deze pijnen ook gehad en kan mij wat meer duidelijkheid geven?
Ook kan ik sinds een week ongeveer moeilijk naar de wc.

Groetjes Mariska

Hoi Mariska,

Ik heb eigenlijk precies dezelfde vraag. Morgen is mijn NOD, en ongeveer 2 weken geleden kroop ik over de bank van de buikpijn, maar die pijn had ik nog nooit eerder gehad. Het duurde ongeveer een half uurtje, maar het deed flink pijn. Ook ga ik sindsdien moeilijk naar de wc. Wat toevallig dat we precies hetzelfde voelen. Dus hopelijk is er snel iemand die er een antwoord op heeft.

Wanneer heb jij je NOD?

Groetjes Maaike.

Hoi meiden,

Naar mijn weten moet een innesteling niet pijnlijk zijn. Wel kunnen sommige vrouwen een druppeltje bloed verliezen,maar dat gebeurt volgens mij ook niet zo vaak.
Ik ben geen dokter,maar denk eerder dat jullie je eisprong voelen!En dat kan wel heel pijnlijk zijn,soms kan dat wel een paar dagen duren.
Ongeveer 14 dgn voor je NOD.

Succes met zwanger worden!

Groetjes Suus.

Ik heb mijn NOD over 1 week. het is zeker niet de pijn van de eisprong want die heb ik afgelopen donderdag gehad.

Maaike laten we hopen dat iemand een antwoord heeft.

X Mariska

volgens mij is de pijn wat maaike heeft gehad een eisprong geweest.
morgen NOD en 14 dgn geleden  erge buikpijnen gehad.

wist niet dat jij je eisprong al had gevoeld.
ben geen arts dus zou niet weten wat het nu is wat jij voelt.
nou misschien kan iemand je een duidelijker antwoord geven.

Terug
Bovenaan