kan je je eigen lichaam zo voor de gek houden?

A

Anoniem

Guest
Ik heb het idee dat mijn lichaam me erg voor de gek houd...

even kort, ik ben al 14 maanden van de pil af , we vrijen regelmatig niet veilig , en mijn vriend is er nog niet helemaal klaar voor, maar zal het wel erg leuk vinden...hij moet het maar gewoon mee maken, denk ik...  ( we zijn al 12 jaar samen en wonen daar van 4 jaar bij elkaar.

maar ik wil het zo erg graag dat ik denk dat mijn lichaam een loopje met me neemt, ik ben erg onregelmatig , nu op mijn langste siclus ooit , 18 dagen overtijd !!

ik heb altijd voor de rode duivels komen, buikloop, maar deze heb ik al dik 2 weken...ook zeer gevoellige tepels en een raar gevoel in mijn buik, het is geen pijn maar een vol gevoel, ook heb ik ineens geen honger ( ik ben een ras echte snoeper..) en ben 2 weken wat misselijk geweest niet erg opvallend, maar nu ik het op een rijtje zet, wel opvallend...geen spontane zin in sex, en onverklaar baar vaak slecht gehumuurd...(maar kan om de domste dingen lachen)

we hebben besloten nog 2 dagen te wachten en dan te testen, mijn gedachtes vliegen alle kanten op.....ik hoop het zo !!

ik ben wel erg bang dat als het naga is ik weer erg verdrietig ben en dan natuurlijk die ( klote ) duiveltjes komen, en dan de reactie : je moet je niet zo druk maken.....

heeft iemand dit ook mee gemaakt ??

Hoi Thes,

Ik en mijn vriendzijn  nog maar net bezig. Ik ben pas 19 dagen over tijd geweest. Ik dacht zal ik zwanger zijn al die tijd maar na 19 dagen toch ongi.
Ik baalde een beetje maar was toch ook blij dat ik nu wat wist. want ik had al 4 testen gedaan en allemaal nega. Het is erg moeilijk die onzekerheid. Ik kan je niet echt helpen maar hoop voor jou dat je toch zwanger bent.
Heel veel succes en ik  voor je!

Liefs An

zal ik eens wat vertellen......ik ben zwanger !!!!!!! net de test gedaan met mijn vriend !!!!! jippie !!!!!

quote: thes reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-10-2006 23:24:52'));

zal ik eens wat vertellen......ik ben zwanger !!!!!!! net de test gedaan met mijn vriend !!!!! jippie !!!!!

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! Ik ben echt heel blij voor je. Geniet ervan!!!!!!!!
Nu ik nog hahahahaha!!!

Liefs An

hoi, Dankjewel !!! Wel gek hoor het idee dat er al iets in je zit te groeien, ik moet er wel erg aan wennen, mijn vriend nog meer !! hij zegt  dat hij  het wel begrijpen als hij het in zijn armen hebt....ik ben net bij de huisarts geweest en het zal, als alles goed gaat rond de  26ste mei geboren worden !!! ik ben zo blij, nu hopen dat alles goed gaat en nog even mijn mond houden....moeilijk...moest net naar de tandarts en moest het al zegen omdat hij geen foto mocht maken.....

ik ben zo blij !!!! jullie heel veel succes en veel knuffels !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi,

Gefeliciteerd. Geniet maar van de komende tijd.

Groetjes, Manon

Terug
Bovenaan