Kan je lichaam je dan ècht zo in de maling nemen

A

Anoniem

Guest
7  dagen overtijd.....een hoop syptomen zoals misselijk, steekjes, gevoelige borsten en veel plassen.
En dan tòch negatieve testen....althans een kv test sloeg na een paar uur positief uit, maar dan mag je er niet meer op vertrouwen zegt men. En de HA zegt ook negatief na een urinetest daar.
Kan je lichaam je dan ècht zo in de maling nemen
We snappen er niks meer van
Al 10 jaar geen pil meer geslikt, dus daar kan het niet aan liggen....
Helaas maar afwachten op wat er komen gaat of niet

Zijn er vrouwen die dit herkennen en toch positief bleken te zijn

Liefs Ilona

hoi Ilona's

jullie zouden kunnen vragen of de H.arts een bloedtest wil laten doen.  Dan heb je alle zekerheid
Maar je lichaam kan je ook behoorlijk voor de gek houden hoor!!

Ik zal voor jullie duimen.

Liefs, Sarah

Ilona-s
Helaas kan je lichaam je echt zo erg voor de gek houden. Toen ik zwanger wilde worden van mijn eerste.. (en die is nu al dertien!) had ik hetzelfde als jij.
Misselijk... gerommel in onderbuik... opgezette borsten... overtijd!!, maar kennelijk werden deze kwaaltjes veroorzaakt door de zenuwen of ik wel of niet zwanger zou zijn die maand, want steevast de dag na het doen van een (toch niet goedkope) zwangerschapstest, die dan negatief uitpakte, braken de regels bij mij flink door.

Maar... ik heb op verschillende fora genoeg gevallen gelezen van dames die pas na een aantal weken overtijd positief testten, dus er is nog hoop.

Heel veel succes, en ik zal voor je duimen!!

flippie

Hey flippie,

Wat zit een lichaam toch vreemd in elkaar he...
Ik ga nu dag 8 in van het overtijd zijn....en we wachten maar weer af. Het is elke dag weer spannend of de ongi nu wel of niet doorbreekt.

Groetjes Ilona

Ps bedankt voor het duimen.

Terug
Bovenaan