Kan je lichaam je dan ècht zo in de maling nemen??

A

Anoniem

Guest
7  dagen overtijd.....een hoop syptomen zoals misselijk, steekjes, gevoelige borsten en veel plassen.
En dan tòch negatieve testen....althans een kv test sloeg na een paar uur positief uit, maar dan mag je er niet meer op vertrouwen zegt men. En de HA zegt ook negatief na een urinetest daar.
Kan je lichaam je dan ècht zo in de maling nemen
We snappen er niks meer van
Al 10 jaar geen pil meer geslikt, dus daar kan het niet aan liggen....
Helaas maar afwachten op wat er komen gaat of niet

Zijn er vrouwen die dit herkennen en toch positief bleken te zijn

Liefs Ilona

Joh wat rot voor je, wat voel je je dan k.. he?

Ja ik heb het in september gehad 3 weken overtijd... 3 testen vaag 2 testen negatief...
Ik werd gek... helaas was het voor mij niet zo.
Maar ik heb ook wel gehoord dat het soms toch zo zou kunnen zijn.
Als hij eerst positief is en dan negatief dan is het vaak een slecht teken.

Ik was zo vaak overtijd, dat ik pas na 2 maanden heb getest toen ik uiteindelijk zwanger was. Dat was wel de eerste keer dat ik echt voelde dat er in mijn lichaam iets anders ging dan normaal, maar ik durfde er eigenlijk nog niet op te hopen.
Pas toen er 2 maanden voorbij waren gegaan na mijn laatste menstruatie heb ik getest en toen testte ik wel positief, maar met een heel licht streepje. Dus een paar dagen later weer een test gedaan en toen was het wel duidelijk.

Ze zeggen dat die testen allemaal heel erg betrouwbaar zijn, maar ik vermoed dat het menselijk lichaam niet altijd even betrouwbaar is.

Misselijkheid treedt meestal pas op in week 6 maar vaker in week 7. Verder kun je inderdaad al gevoelige borsten hebben als je heel graag zwanger wil worden. Vaker plassen daar heb ik geen ervaring mee. Meestal liegen die testen echt niet. Ze zijn wel sneller pos. en dan niet zwanger dan dat ze neg. zijn en dat je dan toch zwanger blijkt te zijn. Je kunt het dus ook gewoon te graag willen. Wacht gewoon   rustig af. Ik had bij alledrie de keren dat ik zwanger was geen test nodig. Meestal voel je gelijk als het "echt" zo blijkt te zijn. Die test is dan meer gewoon de bevestiging. Mensen die er pas na maanden achter komen dat ze zwanger zijn die zijn vaak helemaal niet bezig met zwanger worden en daardoor letten ze niet zo zeer op de symtomen.

Succes ermee.

Terug
Bovenaan