Kan je met medische indicatie ook in een ander ziekenhuis bevallen dan waar je nu onder controle ben

Dat vroeg ik me even af. Ik ben in verwachting van een tweeling en ik heb een rondleiding in het huidige ziekenhuis gehad en wat controles, maar ik ben nog niet helemaal overtuigd of ik me hier wel prettig ga voelen. Heeft iemand dit ook meegemaakt of tips?

Groetjes Vic

Hallo,

Het ligt helemaal aan jou waar je wil bevallen niemand kan je zeggen waar je MOET bevallen.
Jij moet je er prettig bij voelen . Ik zou dit toch bespreken met je gyn of bij je huisarts info vragen.

Suc6,

Als je niet tevreden bent over de huidige gang van zaken kan je een nieuwe gynaecoloog zoeken. Ik zou dat dan wel nu doen en niet wachten tot vlak voor de bevalling. Het lijkt me zowel voor jou als voor de gynaecoloog prettig een stukje historie met elkaar te hebben voor het echte werk begint.

He Vic wat super dat je een tweeling verwacht!! Ik weet niet of je je mij herinnert maar we 'spraken' elkaar wel op het zwanger worden forum. Ik wist dat je inmiddels zwanger bent maar een tweeling, wat ontzettend leuk zeg! Hopelijk gaat alles goed met jou en de kleintjes.

Zelf ben ik inmiddels alweer 35 weken! Gaat nu snel. Ik hoop dat je snel een goede keuze kan maken wat betreft het ziekenhuis waar je zal bevallen want inderdaad, jij moet je er prettig voelen.

Succes met je zwangerschap!

Groetjes

@Linda76

Dank voor je leuke bericht en sorry voor mijn hele late reactie. Ik ben inmiddels bijna 35 weken zwanger van een tweeling (jongen / meisje) en ze gaan het (als het niet natuurlijk komt) met week 37 inleiden, dus dat schiet al op!

Jij bent inmiddels bevallen, wat is het geworden? Ik ben zo benieuwd! Is alles goed gegaan bij de bevalling? Gefeliciteerd met jullie lieve wondertje!

Ik ga nu in het Sophia kinderziekenhuis bevallen (Rdam), daar ben ik al eerder opgenomen geweest wegens dreigende vroeggeboorte bij 29 weken, dus ik heb het nu goed uitgehouden he?

Ik hoor graag van je en nogmaals sorry voor mijn late reactie!

Liefs Vic

Terug
Bovenaan