Kan je na het stoppen met de pil gelijk zwanger zijn als je in de vruchtbare periode geklust hebt???

Dit is bij mij dus het geval, vandaag zou ik ongesteld moeten zijn, maar omdat ik net gestopt ben met de pil en dit weer de 1e ongesteldheid is kan het natuurlijk alsnog komen. Zou bovenstaande vraag mogelijk kunnen zijn? Zijn er meer mensen die hetzelfde hadden?

Groetjes Victory

Natuurlijk kan dit. Er zijn ook mensen die in verwachting raken als ze een keer de pil vergeten. Maar het kan idd ook zijn dat je cyclus weer op gang moet komen. Succes!

bij ons was dat ook het geval! maar hou er ook rekening mee dat je menstruatie weer helemaal opnieuw opgang moet komen door de hormonen! het is goed mogelijk om zwanger te zijn!

kus

Je kan idd gelijk zwanger zijn. Bij mij duurde het 6 weken voordat ik voor het eerst ongesteld werd na het stoppen met de pil.
Ik dacht ook zwanger te zijn, maar de testen waren steeds negatief.
Daarna had ik steeds cyclussen die varieerde van 3 tot 5 weken.
Na ongeveer 6 maanden had ik dan toch een positieve test en ben nu 24,3 weken zwanger.

Groetjes, peet.

ja je kan zeker direct zwanger zijn, ik heb het zelf ook meegemaakt namelijk....
ben 16 mei gestopt met de pil, en nu al 16.4 dagen zwanger!!!!!!

groetjes Sandra

Hoi,

Dat kan zeker! Ik ben 12 juli gestopt met de pil na deze 2.5 jaar doorgeslikt te hebben. Ik werd vervolgens op 16 juli ongesteld en daarna ben ik gelijk zwanger geraakt, terwijl wij volgens mij niet eens 'geklust' hebben in de vruchtbare periode.
Succes!
Groeten Thamar

We hebben volgens mij geklust in de vruchtbare periode, maar weet het niet zeker. Nu ben ik al 2 dagen overtijd oorspronkelijk dan, want 20 augustus was mijn laatste dag van de menstruatie.
Ben zo benieuwd of het echt zo is, wordt gek van onzekerheid. Ik wil gewoon of ongesteld zijn of zwanger, dat wachten is niet voor mij;)

Terug
Bovenaan