kan je ongi en zwanger tegelijk zijn?

hallo meiden,

Ik hoop zo dat ik niet de enige ben die dit meemaakt. Mijn gevoel heeft mij deze keer echt in de steek gelaten.Ik doet echt pijn gewoon. Ik had duidelijk een eisprong gevoeld en de dag daarna had ik een 0.4 verhoging, daarna ging het iets omlaag een paar dagen en opeens schoot het naar boven, mijn temp als ik menstrueer is 36.1/36.2. Wij hebben goed geklust en alles, en ik kon mijn vreugde niet op toen ik overtijd was, maar wilde nog niet testen uit angst... maar na een week overtijd te zijn geweest begon mijn ongi, ik dacht dat kan niet ! wat ik allemaal voelde weken lang, krampen in mijn buik,moe, pijnlijke borsting, veel slijmverlies dan normaal. Deze dingen heb ik mij niet ingebeeld. Maar ondanks ik ongesteld ben geworden kan ik het toch niet accepteren, want dit is mijn 2e ongi dag en mijn temp is nog steeds 36.8.
Wat moet ik hiervan denken? En zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt en wat is daar uiteindelijk van gekomen..

Hoop op jullie reacties..
grtjes
Sara
 
Kan toch wel hoor. Weet niet of je heel erg vloeit of maar een klein beetje. Dat laatste is natuurlijk gunstiger dan het eerste. Verder zal je gewoon wat geduld moeten hebben helaas.
 
Het kan ook zo zijn dat je zwanger was en dat het fout is gegaan....helaas. Het   zouden ook innestelingsbloedingen kunnen zijn. Zou inderdaad nog even afwachten en anders; volgende maand beter?
Ik zou proberen me er niet zo op vast proberen te pinnen, hoe moeilijk dat ook is; heb altijd het gevoel dat je lichaam daar op de een of andere manier van blokkeert, maarja, onbegonnen werk, ik weet het.

SUCCES
 
Hai
Ik weet uiteraard niet of het ook zo bij jou is, maar ik ben nog 2 keer ongesteld geworden na de bevruchting ... ik kwam er dus ook pas met 8 weken achter dat ik zwanger was... die tweede keer was waarschijnlijk innestelingsbloed, waar ik dus eigenlijk mee wil aangeven dat je je er erg in kunt vergissen wat het nu precies is. ik dacht wel: jeetje, ik word iedere keer minder ongesteld...
Ik hoop van ganser harte dat je ook zwanger bent, maar mocht het niet zo zijn: Kop op! Er komt weer een nieuwe kans komende maand!
Liefs
Wendy
 
Sara, begrijp ik dat je helemaal geen zwangerschaps test hebt gedaan? Dan is het lastig oordelen over al dan niet zwanger zijn of geweest. Al je kwaaltjes, hoe raar ze ook lijken, kun je namelijk ook hebben bij een gewone naderende ongesteldheid. Het is heel vervelend maar helaas: daar heb je gewoon niet zoveel aan.
Het kan voorkomen dat vrouwen ook al zijn ze zwanger een of meer dagen licht bloed of bruinverlies hebben. Dat kan een innestelingsbloeding zijn, of een bloedvaatje van de baarmoeder (die bij een zwangerschap extra doorbloed is) geknapt is.
Als je spreekt over 2 dagen ongesteldheidsbloeding, dan lijkt het me helaas toch echt meer voorkomen dat je mischien heel even overtijd bent geweest maar nu dan toch ongesteld bent.
Mocht je menstruatie doorzetten, dan weet je dat zeker.

Je temperatuur kan idd ook tijdens je menstruatie nog even hoog blijven, en pas later zakken.

Het zou mischien in een uitzonderlijke situatie kunen zijn dat je wellicht toch zwanger bent maar last hebt van bloedingen. Je zou dus nog een test kunnen doen, om te kijken wat die uitwijst.
Ik weet echter uit ervaring dat ook al heb je een miskraam gehad, zwangerschapstesten toch positief kunnen zijn omdat het zwangerschapshormoon nog in je bloed zit.

Als de test positief is, wil dat dus nog niet zeggen dat de zwangerschap in takt is als je door blijft bloeden. Maar dan zou je bijvoorbeeld wel naar de dokter kunnen gaan om het te bespreken wat er nou aan de hand is?

Als de test negatief is, dan zul je helaas weer een volgende poging moeten gaan wagen.

Het spijt me dat ik geen laaiend positief bericht voor je heb, hopenlijk heb je er toch nog wat aan.

Sterkte, goudvisje.
 
Terug
Bovenaan