kan je ook...

Een gedeeltelijke harde buik hebben?
Ik had straks (en eigenlijk vaker) t idee dat ik alleen aan de bovenkant een harde buik had. Was echt keihard en de onderkant niet zeg maar. En toen ik er eens over nadacht bedacht ik me dat ik dat wel vaker heb maar weet niet of dat kan.

xx

Hoi!

Wat fijn dat je dat zegt, heb er zelf ook altijd last van!! Bovenkant superhard en de onderkant niet. Heb het de laatste tijd echt heel erg veel, weet ook niet of dat normaal is.. geeft aan dat je rustiger aan moet doen, las ik..

Liefs, Samantha

En ik doe al niks haha. De kleine ligt al zo laag dat t drukt om t litteken van mijn keizersnee dus ben al blij dat ik mijn zoon op school en thuis krijg. Maar goed anders vraag ik t zondag wel als ik mijn ctg krijg maar miss zijn er idd nog meer die het hebben.

xx

Halve harde buik heb ik ook weleens last van ja.Ook hele harde buiken:)
Harde buiken zijn normaal in dit stadium van de zwangerschap. Zijn soort oefenween zeg maar. Rustiger aan doen helpt daar niet tegen.

ja dat heb ik ook maar ik heb meer het idee dat het bij mij zois om dat mijn onderbuik niet echt gevuld is. ja heel raar hoor.. nog nooit meegemaakt.. maar komt door het gewicht van mijn zoon en dat onderste stukje word nu niet gevuld omdat dit kindje kleiner is. je weet ook niet wat jeziet. gelukkig zie je het in je kleren niet door dat ik een bungalowtent draag haha en wel in mijn blootje.. gek gezicht dus

Hoi, ik had bij 30 weken mijn eerste echte harde buik. Deze voelde gewoon anders dan anders. VK gebeld en zij was toen even langs gekomen. Dit zijn oefenweeen, die er voor zorgt dat de baarmoeder zich klaar gaat maken.
Heb ze nu dagelijks en vooral als ik iets doe. Leuke is dan heb ik onderin kramp en boven een harde buik hihi.

Doe rustig aan, want harde buiken zeggen ook wat over je activiteiten patroon, maar andere kant denk ik ook, jippie lichaam is aan het voorbereiden op

x yvonne

ps warme kruik ertegen of een bad werkt bi jmij

bij mij zijn het weeen

eerst een paar uur in de onderbuik gehad
de dag erna rugweeen gehad
woensdag bovenbuikweeen gehad

vandaag kunnen ze niet kiezen, kleine druk aan trappelen en continu een enkele wee ertussendoor

t zijn spannende tijden

Ik heb er verder weinig last van maar vanmiddag viel het me ineens op terwijl ik achteraf dacht dat ik t wel vaker had gehad maar dacht dat t de kleine was haha. Ze komen ook niet met regelmaat hoor zo erg is t niet en indalingsweeen heb ik in mijn rug pff ook zo fijn.
Ik moet zondag toch naar t ziekenhuis voor een ctg dus zal wel eens horen hoe of wat.

Maar dank jullie wel, nu weet ik dat dat dus ook kan haha.

xx

Terug
Bovenaan